۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۹۲۲۹
فجر سلیمانی؛

حماسه باشکوه زنجانی‌ها در یوم‌الله ۲۲ بهمن

حماسه باشکوه زنجانی‌ها در یوم‌الله ۲۲ بهمن
مردم انقلابی زنجان امروز همگام و همراه با سایر هموطنان، با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

به گزارش خبر گزاری رسا، در این راهپیمایی باشکوه که اقشار مختلف مردم، مردان و زنان، بویژه جوانان، حتی کودکان و سالخوردگان حضور داشتند، راهپیمایان درحالیکه پارچه نوشته ها و پلاکارد هایی با مضامین عکس امام و رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی را در دست داشتند، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را فر یاد زدند.

در زنجان که شرکت کنندگان در راهپیمایی، مسیر 3 کیلومتری چهار راه امیر کبیر تا امامزاده سید ابراهیم (ع ) این شهر را طی کردند، با شعار های 22 بهمن بود یوم الله، بارهبری حضرت روح الله، ما همه سر باز توئیم خامنه ای، گوش به فرمان توئیم خامنه ای، 22 بهمن امسال ما، شد سند رسوایی آمریکا، 22 بهمن نماد دین است، عامل اتحاد مسلمین است و خون شهید آیت گلگون اوست، ضامن پیروزی ما خون اوست، نفرت و انزجار خود را از اسکتبار جهانی و ایادی او اعلام و بر پشتیبانی قاطع خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کردند.

در بخشی از این قطعنامه، راهپیمایان ضمن تجدید میثاق با آرمان های منیع نهضت امام راحل و تجدید عهد و بیعت با مقتدای امت اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، ایمان، و غیرت دینی، انقلابی گری، ولایتمداری، مقاومت، حفظ وحدت اسلامی و انسجام ملی و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق عملی بیانیه گران سنگ گام دوم انقلاب اسلامی را موجب تکامل مسیر پر فروغ انقلاب اسلامی و عزت و کرامت روز افزون ایران اسلامی دانستند.

همچنین راهپیمایان ، عزم جدی برای انتقام سخت شهادت سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران همرزمان این شهیدان را از شیطان بزرگ، آمریکای تروریست مطالبه همگان دانستند و آمادگی خود را برای هر گونه مقاومت و جانفشانی در این راه را اعلام کردند.

در قطعنامه امروز 22 بهمن، همچنین راهپیمایان، انتخابات پر شور را مظهر عظمت و پشتوانه امنیت ملی و مصداق جمهوریت نظام مقدس اسلامی دانستند و بر مشارکت همگان در این عرصه سرنوشت ساز، تاکید کردند.

مراسم باشکوه 22 بهمن در دیگر نقاط استان زنجان ازجمله شهرستانهای ابهر، خرمدره، خدابنده، ماهنشان، طارم، ایجرود و سلطانیه برگزار شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات