۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۶۳۹۲۴۷
حجت الاسلام ذوالفقاری:

انقلاب اسلامی اندیشه بزرگ مقاومت را به وجود آورد

انقلاب اسلامی اندیشه بزرگ مقاومت را به وجود آورد
حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی اندیشه بزرگ مقاومت را به وجود آورد، گفت: اندیشه مقاومت در سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان سبب خیزش مردم شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مسؤول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در اهواز، با اشاره به حضور پرشور اهوازی‌ها بیان داشت: مردم در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و ۲۲ بهمن حضور چشمگیری داشتند و در انتخابات پیش رو حضور چشمگیر و فعال تری خواهند داشت.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه‌ها حضور دارند، اظهار داشت: پیام چنین حضوری آن است که مسئولان خدمتگزار باشند، مسئولان خدمتگزاری صادقانه نشان دهند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در حلقات صالحین برنامه‌های فرهنگی بسیاری با محتوای دهه فجر اجرایی شد، گفت: جلسات متعدد و دیدار با خانواده‌های شهدا در راستای تبریک دهه فجر برگزار شد و برنامه‌های بصیرتی برای انتخابات پیش رو اندیشیده شده که به مرور زمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به چهلم شهید سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی مکتب سلیمانی را خلق کرد، مکتبی که برگرفته از مکتب امام راحل است، امام راحل با یک نگاه دینی، جریان انقلاب اسلامی را در کشور تأسیس و به جهانیان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اندیشه بزرگ مقاومت را به وجود آورد، عنوان داشت: اندیشه مقاومت در سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان سبب خیز مردم شده است و قطعا شهادت سردار سلیمانی همچون زندگانی شان تأثیرگذار و الهام بخش خواهد بود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات