۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۳۹۴۵۳
جهت حضور نوروزی و تبلیغ در مشهدالرضا؛

فراخوان ویژه مبلغان حوزه علمیه خوزستان اعلام شد

فراخوان ویژه مبلغان حوزه علمیه خوزستان اعلام شد
حجت الاسلام پشم فروش از اعلام فراخوان ویژه مبلغان و مبلغه‌های حوزه علمیه استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعلام فراخوان ویژه مبلغان و مبلغه‌های حوزه‌های علمیه استان خوزستان برای حضور نوروزی و تبلیغ در مشهدالرضا خبر داد.

مسؤول کانون تخصصی تبلیغ دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خوزستان با بیان اینکه مشهدمقدس در عید نوروز همه ساله میزبان میلیون‌ها زائر از سراسر کشور است، افزود: مبلغان و مبلغه‌ها برنامه‌هایی از قبیل اقامه نماز و پاسخ به سوالات اعتقادی و مشاوره‌های فردی را برگزار می‌کنند

این مقام مسؤول با بیان اینکه سه شنبه (۲۷ اسفند ماه) از ساعت ۷ تا ۱۷ زمان پذیرش در مشهدمقدس است، خاطرنشان کرد: مبلغان و مبلغه‌ها در سه دوره تبلیغی ۵ روزه (۲۸ اسفند تا ۳ فروردین)، (۴ فروردین تا ۸ فروردین) و (۹ تا ۱۳ فروردین) به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام پشم فروش گفت: از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵ فروردین مبلغان و مبلغه‌هایی که بتوانند مشاوره‌های فردی، برنامه‌های مرتبط با کودکان و فعالیت‌های تبلیغی در اماکن عمومی و اسکان مدارس و هتل‌های پرجمعیت و. انجام دهند، در مشهد مقدس مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر هرچه سریعتر به سایت https://mizbaniaqr.razavi.ir/ مراجعه کنند، بیان داشت: برای مبلغان و مبلغه‌ها درپنج محور در مشهدالرضا علیه السلام پیش بینی شده است که داوطلبان واجد شرایط می‌توانند حداقل در یکی و حداکثر با تایید صلاحیت در هر سه دوره شرکت کنند /۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات