۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۶۳۹۵۱۲
سخنگوی سپاه:

فرماندهان تربیت شده مکتب سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم شکستند

فرماندهان تربیت شده مکتب سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم شکستند
سردار شریف گفت:فرماندهان تربیت شده در مکتب سلیمانی، با تدابیر رهبر معظم انقلاب، با کمترین هزینه تمام هیمنه آمریکا را درهم شکستند.

به گزارش کروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم اربعین سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در ارومیه با بیان اینکه تصاحب منطقه و به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی برای آمریکا توسط سردار سلیمانی و همرزمان ایشان به کابوس تبدیل شد، افزود: دشمن در صدد برهم ریختن جامعه ایران با توسل به مباحث اقتصادی بود ولی با شهادت سردار سلیمانی متوجه شد که مردم ایران پرقدرت‌تر از همیشه در صحنه هستند.

سردار شریف با بیان اینکه دشمن با ترور فرماندهان مقاومت طی سال‌های مختلف در تلاش برای تضعیف این جبهه بود ولی امروز اسرائیل و تمام طراحی‌های آمریکا در منطقه به نقطه شکست رسیده‌اند ادامه داد: ترور ناجوانمردانه و بزدلانه سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس توسط امریکایی ها، به فضل الهی منجر به آزادی بیت‌المقدس خواهد شد.

سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه توانمندسازی جبهه مقاومت برای مقابله با صهیونیست‌ها جزو اقدامات سردار سلیمانی بود و با شهادت ایشان راه متعالی این شهید بزرگوار با توان بیشتری دنبال می‌شود، ادامه داد: شخصیت برجسته شهید سلیمانی در وجهه نظامی اش خلاصه نمی شد، بلکه در تمام جنبه‌ها همراه با مردم و برای مردم بود.

وی با اشاره به دسیسه‌ها و نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها برای تسلط بر منطقه غرب آسیا افزود: با حضور سردار مقاومت، همه طراحی‌های استکبار جهانی در منطقه به شکست انجامید و مطمئناً بعد از شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز این گونه خواهند بود.

سردار شریف در ادامه تواضع، اخلاص، مردم داری، ولایت مداری، شجاعت، شهامت در تصمیم و طراحی‌های مدبرانه در میدان رزم را از جمله دیگر ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را سیلی دوم مردم به آمریکایی‌ها دانست و بیان کرد: شرکت باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات دوم اسفند ماه سال جاری نیز سیلی سوم به استکبار جهانی خواهد بود./998/

میثم صدیقیان
ارسال نظرات