۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۶۳۹۵۲۶
مقتدایی:

مجلس آینده باید ریل گذار دولت از ریل خارج شده باشد

مجلس آینده باید ریل گذار دولت از ریل خارج شده باشد
عضو مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان گفت: مجلس آینده باید دولت از ریل خارج شده را به ریل برگرداند و مطالبات مردم را پیگیری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، عباس مقتدایی عضو مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان، عصر امروز در نشست خبری مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با اصحاب رسانه با تأکید بر اهمیت شفافیت دارایی‌ها و درآمدهای مسؤولان، گفت: در فعالیت انتخاباتی ائتلاف‌ها نامزدها مورد حمایت ائتلاف هم قرار می‌گیرند و ما هزینه‌هایی را با توجه به عرف معمول و مسائل قانونی و فضای جامعه متقبل خواهیم شد.

وی با اشاره به همسویی و هم افزایی‌ گروه‌های مختلف سیاسی در ائتلاف نیروهای مجمع انقلاب اسلامی اصفهان، خاطرنشان کرد: طبیعی است که با هم افزایی موجود گروه های سیاسی نیز حمایت های مالی از نامزدهای لیست داشته باشند و پس از برگزاری انتخابات میزان هزینه‌ها و نتایج در قالب بیانیه‌ای در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار خواهد گرفت.

مقتدایی با اشاره به ارتباط مجمع نیروهای انقلاب اصفهان با مردم، اظهار کرد: وضعیت مجلس دهم به شرایطی رفته بود که احساس می‌کردم امکان فعالیت مؤثر در این مجلس وجود ندارد، امروز اما شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور به سمتی رفته است که امیدوار هستیم مجلس بعدی به عنوان یک مجلس پیشرو، پیگیر و دارای توان هدایت دولت باشد و مشکلات کشور را کاهش دهد.

وی بر ضرورت پیشگامی مجلس یازدهم در عرصه مبارزه با فساد، تصریح کرد: مجلس آینده باید دولت از ریل خارج شده را به ریل برگرداند و مطالبات مردم را پیگیری کند، امیدوار هستیم مجلس یازدهم بتواند اقدامات مؤثر و جدی در تحقق مطالبات مردمی و حل مشکلات کشور از جمعه مسائل اقتصادی و معیشتی انجام دهد.

عضو مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان، مشکل آب و آلودگی هوا را از مهمترین مسائل اصفهان برشمرد و اظهار کرد: شکایت ما به دادستانی اصفهان، موجب تعطیلی مصرف سوخت مازوت در نیروگاه‌ها و صنایع شده بود که امروز به خاطر ضعف نظارت‌ها دوباره این سوخت که آلودگی بسیار شدیدی برای هوای اصفهان و محیط زیست به دنبال دارد در حال استفاده است و باید با آن مقابله شود.

مقتدایی با اشاره به شرایط سخت و دشوار کشور در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: باید به صورت جدی برطرف کردن مشکلات جامعه در عرصه معیشتی و اقتصادی را در نظر داشته باشیم و بتوانیم مطالباتی که مردم از طریق نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنند را محقق کنیم، مجلس آینده به نظر می‌رسد فعال‌ترین و پیشگام‌ترین مجلس برای حل مشکلات و موانع باشد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات