۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۹۵۵۷
امام جمعه موقت زاهدان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم پای انقلاب و خون مقدس شهدا ایستاده‌اند

راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم پای انقلاب و خون مقدس شهدا ایستاده‌اند
امام جمعه موقت زاهدان گفت: حضور مردم قهرمان ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن این پیام را به دشمن داد که مردم پای دین و انقلاب و خون مقدس شهدا تا آخرین قطره خونشان ایستاده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید روح الله حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی نیز اظهار کرد: در عملکرد یک انسان با تقوا سه ویژگی وجود دارد، اول اخلاص و عمل به این معنی که انسان هر کاری را باید برای رضای خدا انجام دهد و به دنیای مادی فکر نکند چرا که بخاطر مادیات ممکن است انسان آخرت خود را فراموش کند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: دومین نشانه عمل کردن به تقوا است و هر انسانی که ایمان به خدا دارد باید تقوا پیشه کند، سومین نشانه انسان با تقوا این است که فرصت هایی را که خداوند به او عطا کرده است و از آنها استفاده میکند میداند که این فرصت ها کوتاه و گذراست و باید از آنها استفاده کند.

وی اضافه کرد: شهدای ما هم مثل ما زندگی کردند اما از فرصتی که خدا در راه آنها قرار داد به نحو احسن استفاده کردند و رستگار شدند و به مقام شهادت رسیدند.

حجت‌الاسلام حسینی افزود: هفته گذشته چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی را مردم جشن گرفتند و یکبار دیگر مردم یک حماسه دیگر خلق کردند و با همه کمی و کاستی ها قدرت خودشان را به رخ دشمن کشیدند، این حضور میلیونی مردم در تمام ایران باعث پیام های مهمی در دنیا بود.

وی گفت: هر فردی که در این حماسه ها حضور پیدا میکند اهمیت ویژه خود را دارد، حضور مردم قهرمان در راهپیمایی هفته گذشته این پیام را به دشمن داد که ای دشمنان انقلاب اسلامی این مردم پای دین و انقلاب و خون مقدس شهدا تا آخرین قطره خونمان ایستاده و‌ نمیگذارد دشمن دستش به این مردم برسد، پیام مردم این بود که سران خود فروخته و عرب و تمام کشور های غربی فهمیدند که نمی‌توانند با این مردم مقابله کنند.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: پیام دیگر مردم به مسئولین این بود که باید ثابت کنند این مردم در همه صحنه‌ها بودند و کم نگذاشتند پس آنان هم کوتاهی نکنند و قدردان مردم باشند و این را بدانند که خدا به آنان فرصتی داده که برای همین مردم از خود گذشته تلاش و حتی جهاد کنند.

وی ادامه داد: مهم ترین پیام حضور مردم به رهبر معظم انقلاب بود که نشان دادند رهبر عزیز ما تنها نیست مردم ایران نشان دادند که مردم کوفه نیستند و همیشه در همه این چهل و یک سال پشت سر نظام و ولایت فقیه و رهبر خود ایستادند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: در تمام این چهل و یک سال با تمام پستی و بلندی‌ها و سختی هایش گذشت و روز به روز ما پیشرفت کردیم و اقتدار خودمان را به رخ دنیا نشان دادیم حتی با سخت ترین تحریم های دشمن.

وی افزود: بعد از انقلاب ما 8 سال جنگ داشتیم کلی نیروی انسانی از دست دادیم و با دست خالی رو در روی دنیا ایستادیم‌ تا یک‌ وجب از این خاک دست دشمن نیفتد، بعد از جنگ هم تا به امروز سخت ترین تحریم ها را گذرانده‌ایم و حتی اقلام اساسی را هم از ما گرفتند اما ما روی پای خودمان ایستادیم‌ و‌ پیشرفت کردیم./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات