۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۳۹۵۵۱
امام جمعه خوی:

حماسه ملت در چهلم شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد

حماسه ملت در چهلم شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد
امام جمعه خوی گفت: حماسه ایرانیان در چهلم شهید سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا، با اشاره به فرا رسیدن روز ولادت حضرت زهرا (س) در تشریح ویژگی‌های زن مسلمان، اظهار داشت: مورد تکریم قرار دادن شوهر، قانع بودن در زندگی، پذیرش مدیریت مرد، امانتداری و ایجاد آرامش در محیط خانواده از جمله صفات یک زن مسلمان است.

جنگ دشمن علیه معنویت و اخلاق است

امام جمعه خوی با مروری بر بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح کرد: ابزارهای رسانه ای پیشرفته و فراگیر امکان بسیار خطرناکی را در اختیار کانون های ضدمعنویت و ضداخلاق نهاده است و هم اکنون تهاجم روزافزون دشمنان به دل‌های پاک جوانان و نوجوانان و حتی نونهالان شدت گرفته است.

حجت الاسلام شکوری ادامه داد: دشمنان جنگ فرهنگی را به صورت جدی علیه معنویت و اخلاق شروع کرده اند و حجم سنگینی از آتش تبلیغاتی برای فروپاشی نهاد خانواده و اعتقادات دینی و معنوی مردم از سوی دشمن به کار گرفته شده است که باید با آن مقابله شود.

خطیب جمعه خوی با قدردانی از حضور حماسی مردم متعهد ایران و شهرستان خوی در مراسم چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: این حضور، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را کاملا ناامید کرد بطوری که حتی رسانه‌های بعضی از کشورهای معاند بر حضور حماسی و پرشور مردم در راه پیمایی 22 بهمن اعتراف کردند.

حجت الاسلام شکوری افراط و تفریط هواداران کاندیداهای تبلیغاتی را یکی از آسیب های جدی برشمرد و تصریح کرد: یکی از آسیب های جدی در دوران تبلیغات انتخاباتی افراط و تفریط های طرفداران نامزدها می باشد که منجر به اتهام زنی، تهمت، تخریب، ایجاد اختلاف ها و بهم ریختن فضای سالم انتخابات می شود.

وی ادامه داد: یک جامعه اسلامی نباید شاهد چنین فضاسازی هایی باشیم چرا که قطعا دشمنان قسم خورده از این موج آفرینی‌ها در جهت بهم ریختن امنیت جامعه سوء استفاده می کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد: تخریب یک کار غلط و خلاف منطق و در موارد بسیاری خلاف شرع است هیچ گروهی نباید به خودشان اجازه بدهند که به کسانی که قبـولشان ندارند اهـانت کنند.

امام جمعه خوی با بیان اینکه بداخلاقی های انتخاباتی شایسته ملت ما نیست، تاکید کرد: بدگویی کردن، اهانت کردن، تهمت زدن برای عزیز کردن خود و یا نامزد مورد نظر خود از راه و روشهای صحیح و اسلامی نبوده و از همه درخواست دارم که به مسوولان و برگزار کنندگان انتخابات اعتماد داشته باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات