۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۶۳۸۵۷۱
امام‌جمعه یزد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را خوار و زبون می‌کند

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمن را خوار و زبون می‌کند
امام‌جمعه یزد گفت: یک‌بار دیگر همه مشاهده خواهیم کرد که مانند سال‌های گذشته، حضور حداکثری مردم در ۲۲ بهمن دشمن را خوار و زبون می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یزد در جمع نمازگزاران با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و همه شهدا اظهار داشت: حرکت عظیم انقلاب اسلامی که مقدمه ظهور است همه ما باید تلاش کنیم که آن را در مسیر خودش نگهداریم.

نماینده ولی‌فقیه در یزد با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22بهمن ابراز کرد: راهپیمایی‌های بزرگی در کشورداری‌ام که همه شما در زمان‌های حساس به شکرانه نعمت الهی در این صحنه‌ها حضور می‌یابید و اگر دشمنان ما برنامه‌ریزی هم کنند که ملت ما را از این وظیفه بزرگ دور کنند ولی ملت ما با شرکت در این راهپیمایی‌ها که روز تحول بزرگ و عنایت خداوند متعال است؛ در برف و سرما و حتی در موشک‌باران هم‌بارها این تکلیف و این شکرانه نعمت را انجام داده‌اند و خواهند داشت.

 آیت‌الله ناصری یزدی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی مواردی است که دشمن تلاش می‌کند مردم در آن‌ها شرکت نکنند اما یک‌بار دیگر همه مشاهده خواهیم کرد که مانند سال‌های گذشته، حضور حداکثری مردم دشمن را خوار و زبون می‌کند.

آیت الله ناصری یزدی گفت: 22 بهمن روز یک تحول بزرگ و روز عنایت خدای متعال است و این روز همانند بعثت پیامبر است که دوباره قرآن زنده شده باشد و دوباره اسلام سیطره پیداکرده باشد و احکام اسلامی در جامعه پیاده شده باشد.

وی خاطرنشان کرد: مفاهیمی که امامان معصوم (ع) برای آن جان دادند و شهید شدند و سال‌ها زندانی کشیدند برای آن بود که حاکمیت اسلام پیاده شود و طاغوت از بین برود و حکم خدا در جامعه مطرح شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد بیان کرد: انسان‌های بی‌برکت و بی‌تفاوت در زندگی به انسان‌های شجاع، مؤمن،خداجو، خدامحور، ایثارگر، صادق، بنده خدا، ذاکر خدا، یار خدا، اخلاص در عمل تبدیل شدند که حرکت به‌سوی کمال و انسانیت را در اولویت‌دارند.

آیت‌الله  ناصری یزدی تصریح کرد: امام انقلاب را بر این مبنا پایه‌گذاری کرد تا مردم با دوری از فسادهای دنیا و زرق‌وبرق‌های فریبنده دنیا و ظلم و ستمگری از بیگانگان آزاد بشود و به آغوش خدا بازگردند و خود ایثارگر شود و دین را گسترش دهد .

وی گفت: انسان در این انقلاب با یک تحول از یک حیوان لذت جوی پست تبدیل شد به انسان ملائک سیرت و فرشته صفت که دارای نور ایمان شد و اعتقاد به خدا دارد.

امام‌جمعه یزد اظهار کرد: خدا دستور داده در قرآن که مؤمن باشید و جامعه اسلامی باید این‌چنین باشد زیرا همه بزرگان در طول تاریخ قدمی برداشتند و سختی کشیدند تا روزی حکومت اسلامی تشکیل شود و به برکت حضور امام و مقاومت علما و شهدا که شکنجه‌ها دیدند و جنگیدند تا این اسلام و آزادی و استقلال پایه‌گذاری شد.

 آیت‌الله ناصری یزدی خاطرنشان کرد: هرچند تحریم دشمن و سلطه گری بیگانگان وجود دارد اما هنوز این سربلندی ما و آزادگی ما قابل‌مقایسه با قبل از انقلاب نیست و انقلاب ما در روح و باور جوانان دنیا اثر گذاشته است و آینده از آن ما است.

وی افزود: دیگر بنده توسری‌خور نیستیم و عزت و سربلندی داریم و دوران خفت و خواری به پایان رسیده است و امروز همه کشورهای دنیا به‌ویژه آمریکا از ایران حساب می‌برد. و خدا می‌فرماید قوی باشید تا دشمنان بترسند و به شما تعدی نکنند.

نماینده ولی‌فقیه در یزد بابیان این‌که اکنون دوران آقایی و عظمت را تجربه می‌کنیم خاطرنشان کرد: حمله به پایگاه آمریکایی اوج اقتدار نظام ما بود و همه دنیا مشاهده کرد که آمریکا نتوانست حمله نظامی ما را پاسخ دهد چون حساب می‌برد.

آیت‌الله ناصری یزدی یادآور شد: در قبل از انقلاب حلبی‌آبادها بود و اکثر مردم روستاها در خرابه‌ها زندگی می‌کردند اما امروز روستاها آباد شده است و دارای آب و برق و امکانات مختلف شده‌اند.

وی ادامه داد: بی‌بندوباری‌ها و فحشا و فساد حاکم بود و شاه مملکت به همه کشورهای غربی هدیه‌های نقدی و وام‌های کلان می‌داد و این ذلت بود که بیت‌المال را تاراج می‌کرد؛ اما امروز در هر شهر و روستا قرآن و مفاهیم الهی حاکم است و عزت داریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اذعان کرد: بیش از 50 درصد از اجناس را در داخل تولید می‌کنیم و دشمن به پیشرفت‌های ما معترف است.

آیت‌الله ناصری پشتیبانی مردم از انقلاب اسلامی را ستود و گفت: خاورمیانه را یاری کردید و دین خدا را حفظ کردید و این‌کاره‌ای بزرگ به خاطر حضور شما درصحنه و حمایت شما از نظام بود و این چیز کمی نیست که خدا به ما عنایت کرده است.

وی با اشاره به انتخابات گفت: نمایندگان دنبال منافع شخصی نباشند و به دنبال حزب و جناح خاصی نباشد. انتخاب اصلح یعنی کسی که تمام‌قد از حقوق مردم دفاع کند و خودفروخته نباشند.

امام جمعه یزد با اشاره به مسئله امروز فلسطینیان بیان کرد: زمین‌ها را می‌خواهند بدهند اسرائیل و فلسطینی‌ها را محروم و آواره کنند و اسم آن ر معامله قرن گذاشته‌اند و جریان‌های تأثیرگذاری دارد در منطقه اتفاق می‌افتد همه این‌ها به خاطر انقلاب اسلامی ایران و رهبری شیعیان جهان و ازجان‌گذشتگی‌های انسان‌های پاکی مانند سردار سلیمانی است./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات