۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۶۳۷۸۵۶
مدیر حوزه علمیه قزوین:

کوتاه آمدن در برابر غرب نتیجه ای جز ذلت ندارد

کوتاه آمدن در برابر غرب نتیجه ای جز ذلت ندارد
حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه کوتاه آمدن در برابر غرب نتیجه ای جز ذلت و خواری ندارد، گفت: انتقام سردار سلیمانی تا خروج کامل آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمد تقی سبحانی نیا مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نماز جمعه تاریخی تهران به امامت رهبر انقلاب، گفت: این نماز جمعه باشکوه نشان از حمایت مردم از انقلاب داشت و این پیام را به غرب داد که مردم انقلابی ایران آماده شهادت هستند.

حجت الاسلام سبحانی نیا عنوان کرد: اگر چه دشمنان از پوشش رسانه اجتماعات باشکوه در ایران خودداری می کنند اما متوجه می شوند که مردم ایران وفادار به انقلاب اسلامی هستند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی به قوت خود باقی است، اظهار کرد: پیام نماز جمعه تاریخی تهران به اسکتبار جهانی، ادامه راه انقلاب با رونق بیشتر است.

وی ابراز کرد: نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب سبب امیدواری و روحیه بخشی به دوستان انقلاب شد و کسانی را که در داخل مشغول ضربه زدن به انقلاب هستند ناامید کرد.

حجت الاسلام سبحانی نیا گفت: تشییع باشکوه سردار سلیمانی در ایران و عراق مایه دلگرمی مردم و موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه هر روزی که در آن عظمت دین و انقلاب افزایش پیدا کند، ایام الله است، عنوان کرد: جمعیت حاضر در تشییع سردار سلیمانی به قدری بی شمار بود که عظمت مسلمانان را به دنیا نشان داد و یوم الله دیگری را رقم زد.

وی فتح خرمشهر، ورود امام خمینی(ره) به کشور در روز 12 بهمن و پیروزی انقلاب در 22 بهمن را از ایام الله دیگر دانست و اظهار کرد: ایام الله روزهای تاریخی هستند که پایه های انقلاب را مستحکم تر می کنند.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه تلاش امپراتوری رسانه ای غرب در کم رنگ کردن ضربه موشکی سپاه به پایگاه نظامی عین الاسد موثر واقع شد، ابراز کرد: برای هر خردمندی روشن است که اقدام سپاه بزرگ و خیره کننده بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اقدام سپاه پاسداران در هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد را شجاعت تمام عیار سپاه دانست و افزود: آمریکایی که هیچ قدرتی جرأت حمله به او را نداشت، متوجه شد که ایرانی ها شوخی ندارند.

وی با بیان اینکه دوران بزن دررو تمام شده است، گفت: حمله موشکی سپاه تنها یک سیلی بود و انتقام گروه های مختلف مقاومت تا خروج کامل آمریکا از منطقه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سبحانی نیا با اشاره به اینکه کوتاه آمدن در برابر غرب نتیجه ای جز ذلت و خواری ندارد، عنوان کرد: جوانان غیور باید به ارزش کار سپاه آگاه باشند و بدانند که یاری خداوند متعال با ما است./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات