۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۳۹۸۲۷

۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات را در کهگیلویه و بویراحمد ‌برگزارمی‌کنند

۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات را در کهگیلویه و بویراحمد ‌برگزارمی‌کنند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر عوامل اجرائی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 804 شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان در نظر گرفته شده که از این تعداد 394 شعبه ثابت و 310 شعبه سیار است.

وی افزود: از مجموع شعب اخذ رای در استان، 249 شعبه در شهرستان بویراحمد، 170 شعبه در شهرستان کهگیلویه، 107 شعبه در شهرستان گچساران، 71 شعبه در بهمئی، 58 شعبه در دنا، 64 شعبه در چرام، 38 شعبه در لنده و 46 شعبه در باشت پیش بینی شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات مجلس به نسبت دوره قبل 33 شعبه بیشتر است، گفت: بیش از 25 هزار نفر عوامل اجرائی نیز کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را بر عهده دارند و تعداد دو هزار و 412 خودرو نیز برای برگزاری انتخابات پیش‌بینی شده است.

کلانتری تأکید کرد: تمام شرایط، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات مجلس در روز جمعه پیش رو در استان مهیا شده و تدابیر لازم برای پشتیبانی و انجام تدارکات صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اقدامات لازم برای امنیت، سلامت و صیانت از آرای مردم و زمینه برای حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای نیز در استان به عمل آمده است و در آمادگی کامل به سر می‌بریم./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات