۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۶۳۹۹۸۴
فروزنده در گفت وگو با رسا:

نگاه لیبرال بر مجلس حاکم شود وضعیت مملکت بدتر خواهد شد

نگاه لیبرال بر مجلس حاکم شود وضعیت مملکت بدتر خواهد شد
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه اگر نگاه لیبرال بر مجلس حاکم شود وضعیت مملکت بدتر خواهد شد، گفت: مجلسی کارآمد است که متشکل از نمایندگان اصلح باشد.

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، اسلامیت و مردمی بودن را دو رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی خواسته مردم است و سازوکارهایی که در قانون اساسی دیده شده، تابع قدرت مردم بوده و این مردم هستند که ارکان قدرت را در کشور شکل می دهند.

وی با بیان اینکه مشارکت گسترده مردم در انتخابات پشتوانه عظیمی برای نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی دشمن را مأیوس و منفعل می سازد.

فروزنده با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از برگزاری انتخابات در کشور عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب بارها مشاهده کرده ایم که دشمن از پیش از انتخابات تلاش داشت که از برگزاری آن جلوگیری کند، اما بعد از حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی از مواضع خود عقب نشینی می کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با بیان اینکه حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی اقتدار ملی و امنیت کشور را تضمین می کند، ابراز داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات اقتدار ایران در سطح جهانی را ارتقا می بخشد و همچنین بستری فراهم می کند که مشکلات جامعه حل شده و امید به آینده در میان مردم تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه مردم باید با بصیرت خود مجلسی متشکل از عناصر مؤمن، متعهد، کارآمد، پاک و عدالت محور تشکیل دهند، عنوان کرد: مجلس نقش قانون گذاری، انتخاب مجریان قانون و نظارت بر عملکرد مجریان قانون را بر عهده دارد، بنابراین مردم باید بدانند که انتخابشان دارای آثار بین المللی، منطقه ای و داخلی است.

فروزنده خاطرنشان کرد: امروز باید بدانیم که هر چه سطح مشارکت را بالا ببریم اقتدار و عظمت مجلس شورای اسلامی بیشتر خواهد شد و بسترها را برای رشد و موفقیت و حرکت به سوی اهداف نظام تسهیل خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به اینکه مجلسی کارآمد است که متشکل از نمایندگان اصلح باشد، بیان کرد: مجلس فی نفسه از اختیارات قانونی برخوردار است، اما اگر انسان های متعهد در آن حضور نداشته باشند، ضرر آن بیشتر از منافع آن خواهد بود؛ اگر نگاه لیبرال بر مجلس حاکم شود بدون شک وضعیت مملکت بدتر خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه مجلس در تراز ملت شجاع ایران این است که عناصر متقی، توانمند و پاک در آن حضور داشته باشند، یادآور شد: مجلس کارآمد و انقلابی به شدت می تواند در حل و اصلاح مشکلات و خمودگی های دستگاه اجرایی مؤثر واقع شود./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات