۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۶۴۰۰۱۲
دعوت آیت الله مکارم شیرازی از مردم برای حضور در انتخابات؛

با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رأی دشمن را مأیوس کنیم

با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رأی دشمن را مأیوس کنیم
حضرت آیت الله مکارم شیرازی آحاد ملت را برای حضور گسترده و دشمن شکن در پای صندوق های رای دعوت کرد و این مهم را عامل یأس دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، از همگان برای حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت کرد.

این مرجع تقلید با تاکید بر این که ما چشم مان بر حقایق بسته نیست و مردم واقعا بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت فشار هستند، گفت: ما گرفتاری های مردم را می دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می کند؛ اما تاکید می کنیم انسان باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کند.

وی تصریح کرد: دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات دوم اسفندماه امید بسته اند، بنابراین ما باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مایوس کنیم؛ اما اگر استقبال کم باشد آنها برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می شوند.

این مرجع تقلید یادآورشد: دشمنان سخت ترین تحریم های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند اما اثر نکرد، عقل می گوید که باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم و ثابت کنیم ایران کشوری مستقل و نظام اسلامی نظامی پایدار و با صلابت است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: بر همه لازم است که روز جمعه در انتخابات شرکت کنند و ان شاءالله نتیجه خوبی هم گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: بخشی از این مشکل ناشی از فشار و تحریم ظالمانه دشمن و هزینه استقلال کشور و بخش دیگر نیز ناشی از مشکل مدیریتی است؛ ما معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل توجهی از مشکلات حل می شود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کاندیدایی باید انتخاب شود که دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد و در طرح ها و لوایح به گونه ای رای دهد که مشکلات مردم حل شود.
1
0