۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۶۴۰۱۹۵

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان

چند خبر کوتاه از حوزه علمیه خواهران خوزستان
برگزاری همایش بصیرتی و کرسی‌های آزاداندیشی در رابطه با انتخابات چند خبر کوتاه از خوزستان است.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، همایش بصیرتی و کرسی آزاداندیشی با موضوع جریان نفوذ در مجلس و دولت، با حضور مدیریت، کادر، اساتید وطلاب مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا توسط حجت الاسلام سعدی برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام سعدی با بیان جریان شناسی احزاب و مجلس‌های ده گانه به معرفی شخصیت‌های عمده و موثر در دولت‌ها و مجلس‌های گذشته پرداخت و راهکار‌های داشتن مجلس قوی و انقلابی را یادآور شد.

برگزاری کرسی آزاداندیشی در مدرسه علمیه الزهرا

کرسی آزاداندیشی با موضوع مجلس انقلابی یا مجلس همگانی با سخنران حجت الاسلام رعیتی و دو دیدگاه موافق ومخالف برگزار شد.

وی به بیان ویژگی و شاخص‌های نماینده اصلح از دیدگاه امام خامنه‌ای پرداخت و در ادامه مفهوم و شاخص‌های مجلس انقلابی از قبیل تدین و تقوا و شجاعت و روحیه جهادی را تبیین کرد.

برگزاری نشست بصیرتی در مدرسه خدیجه کبری

نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام باوی با موضوع «شاخص‌های مجلس و انتخاب اصلح» در مدرسه علمیه حضرت خدیجه کبری سوسنگرد برگزار شد.

 در این نشست حجت الاسلام باوی با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح و تاثیر گذار، طلاب را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ترغیب کرد.

تبیین معیار‌های نماینده اصلح در انتخابات

در آستانه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ با حضور حداکثری اساتید مدرسه علمیه کوثر خرمشهر، جلسه‌ای ترتیب داده شد و مسائل آموزشی نیمسال اول طلاب و پاره‌ای از مسائل تربیتی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه حجت الاسلام حمادی، مدیر حوزه سید الشهدا و امام جمعه موقت خرمشهر با تفسیر سوره مبارکه عصر و مباحث اخلاقی آن بر استقامت در مسیر طلبگی تاکید کرد و در پایان به بیان شاخصه‌های کاندید اصلح پرداخته و سؤالات اساتید درباره انتخابات مجلس را پاسخ داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات