۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۴۰۲۵۶
مدیرکل ارشاد استان قم مطرح کرد؛

ظرفیت ارزشمند بانوان در ارتقای وضعیت دینی و معنوی قم

ظرفیت ارزشمند بانوان در ارتقای وضعیت دینی و معنوی قم
حسینی کاشانی بر لزوم بهره مندی از ظرفیت ارزشمند بانوان جهت ارتقای وضعیت دینی و معنوی قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم پیش از ظهر امروز در همایش رهروان سیره فاطمی که در سالن شهید آوینی قم برگزار شد، نسبت به برنامه ریزی و فعالیت جریانی مرموز که در صدد تغییر چهره ظاهری و سیمای شهر مذهبی و فرهنگی قم است، هشدار داد و گفت: امروز برخی ها که هیچ نسبتی با این شهر مقدس ندارند با هر شکل و ظاهری که می خواهند در این شهر رفت و آمد می کنند.

حسینی کاشانی با اشاره به این که بانوان قرآنی و زنان محجبه نباید نسبت به این وضعیت غفلت کنند، گفت: نه تنها تذکر بلکه حضور شما در صحنه های مختلف نیز می تواند نسبت به این وضعیت آبی بر روی آتش باشد چون اگر شما خودتان را کنار بکشید، وضعیت بدتر از این می شود.

وی تصریح کرد: ما در استان قم بانوان فرهیخته زیادی داریم تا جایی که در آزمون قرآن و عترت که حدود شش هزار نفر شرکت کردند، پنج هزار نفر از بانوان بودند که نشان می دهد ما چه ظرفیت بزرگی از این بانوان در استان قم داریم که می توانند در حفظ وضعیت معنوی شهر و نجات این شهر از دست ناهنجاران کمک کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: گاهی اوقات افرادی که با قصد و غرض با وضعیت نامناسب در این شهر تردد می کنند و حتی اطراف حرم مطهر هم می روند هیچ کس به آنها تذکری نمی دهد و کسی خودش را نسبت به این وضعیت مسؤول نمی داند که این مسأله هم نگران کننده است.

وی با بیان این که مدیران و مسؤولان فرهنگی شهر نسبت به این مسأله هوشیار هستند، گفت: البته همیشه یک مسأله و برنامه و هدف زمانی به نتیجه می رسد که مردم همراهی کنند و تا امر به معروف و نهی از منکر از بدنه جامعه شروع نشود کاری از دست ما برنمی آید که امیدواریم شما بانوان قرآنی در این زمینه تلاش جدی داشته باشید./1330/ج

ارسال نظرات