۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۴۰۳۸۵
نماینده طلاب دامغان:

همه سلائق در پای صندوق های رای حاضر شوند

همه سلائق در پای صندوق های رای حاضر شوند
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم حضور در انتخابات را نشانه اقتدار و صلابت نظام و عامل یاس دشمنان ارزیابی کرد.

حجت الاسلام لطف الله خراسانی نماینده طلاب دامغان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: مهم ترین وظیفه آحاد مردم ایران شرکت در انتخابات است، زیرا که انتخابات نشانه اقتدار جمهوری اسلامی و ملت ایران می باشد.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: با توجه به تشدید خصومت آمریکا علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران، امسال اهمیت انتخابات و حضور گسترده مردم اهمیت مضاعف پیدا کرده و همه باید به میدان بیایند.

وی اضافه کرد: این حضور از سویی پشتوانه ای برای انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران است و از سویی دیگر عامل نا امیدی دشمنان می شود.

حجت الاسلام خراسانی ادامه داد: انتخابات نماد وحدت ملی است؛ بنابراین همه افراد با سلائق و دیدگاه های مختلف سیاسی باید در پای صندوق های رای حاضر شوند.

نماینده طلاب دامغان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید حضور در پای صندوق های رای را تکلیف ملی و شرعی خواند./1370/ج

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
شاید عده ای می خواستند خبر ابتلا به کورونا دو روز مانده به انتخابات رسانه ای شود تا بلکه اندکی هم که شده، از شور انتخاباتی مردم بکاهند!
حواسمان باشد فریب نخوریم.
0
0