۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۴۰۴۰۰
قالیباف:

مجلس انقلابی منافع ملت را فدای منافع دولت نمی کند

مجلس انقلابی منافع ملت را فدای منافع دولت نمی کند
قالیباف با بیان اینکه مجلس انقلابی منافع ملت را فدای منافع دولت نمی‌کند، گفت: ۷۰ درصد مشکلات کشور ناشی از سوء مدیریت و ناکارآمدی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مجمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت و سر لیست فهرست وحدت نیروهای انقلاب اسلامی، امروز عصر در تجمع جوانان انقلابی شهرری که در مسجد فیروزآبادی برگزار شد، گفت: انتخاب اصلح ضامن حل مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات دوم اسفند از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است، ادامه داد: یکی از مشکلات اصلی کنونی کشور مسائل اقتصادی است.

قالیباف با اشاره به اینکه کارنامه اقتصادی کشور قابل قبول نیست، ابراز کرد: ریشه این نابسامانی اگر منصفانه نگاه کنیم در سه نقطه متمرکز است یکی از آنها به تحریم ها مربوط می شود که نشان از دشمنی همیشگی معاندان انقلاب اسلامی دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: کسانی که عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را می بینند و حس می کنند دنیایشان در خطر است سعی می کنند با دین، باور و سنت های الهی که انقلاب اسلامی مبتنی بر آن است مبارزه کنند.

سر لیست فهرست وحدت نیروهای انقلاب اسلامی تحریم را یک ظلم آشکار و تروریست اقتصادی بیان کرد و گفت: امروز دشمنان با تحریم اقتصادی کشور همه ضوابظ و قوانین بین المللی را زیر پا گذاشتند؛ البته سهم تحریم در مشکلات اقتصادی کشور تنها 30 درصد است و 70 درصد بعدی ناشی از سوء مدیریت و ناکارآمدی در اداره کشور است.

وی نقطه سوم را فاصله گرفتن از ارزش های انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: مشکلات کشور را می توان با باور داشتن به سنت های الهی و ظرفیت وجودی مردم رفع کرد؛ اقتصاد دولت همان اقتصاد ناکارآمد و فسادزایی است که با بیشترین هزینه کمترین بهره‌وری را دارد.

قالیباف بااستناد به کلام امام راحل، ابراز کرد: امام راحل فرمودند: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی آن است که اختیار و سرنوشت کشور در دستان مردم است؛ در انتخابات دوم اسفند به کسانی رای دهید که شاهد مجلس قوی باشید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: رفع مشکلات مردم مهمترین دغدغه مجلس قوی خواهد بود و کسانی که در این مجلس هستند هرگز منافع ملت را فدای منافع دولت نمی کنند؛ مجلس اگر بتواند مشکلات مردم را کاهش دهد و بدون ملاحظه بندهای قوانین را اجرا کند چنین مجلسی انقلابی و اسلامی است.

سر لیست فهرست وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به کسانی رای دهید که برنامه و کارنامه داشته باشند کسانی که آمدند حرف زدند و عمل نکردند نمی توانند مشکلات کشور را حل کنند./813/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات