۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۶۴۰۵۳۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور آگاهانه در انتخابات یک وظیفه شرعی است

حضور آگاهانه در انتخابات یک وظیفه شرعی است
امام جمعه شهرکرد با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوم اسفندماه گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و کسی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات دوم اسفندماه اظهار کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه شرعی است و کسی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

وی با اشاره به نقش آفرینی‌های مختلف مردم در سال جاری و در صحنه‌های گوناگون خاطرنشان کرد: حضور میلیونی مردم در بزنگاه‌های مختلف در سال جاری همه توطئه‌های دشمنان را بر هم زد و ان شاءالله این حضور همگانی با برگزاری یک انتخابات پرشور خاتمه پیدا می‌کند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال آن است که حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را کمرنگ نشان دهد، گفت: به یقین حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند یک آزمون بزرگ دیگری است که مثل همیشه از آن سربلند بیرون خواهند آمد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به اینکه تک تک آرای مردم در تاریخ انقلاب ثبت می‌شود، ابراز کرد: حضور پررنگ مردم در این عرصه به دشمنان اثبات می‌کند که تحریم ها، تهدید ها، مشکلات اقتصادی و نارسایی‌ها نتوانسته است در عزم مردم برای حمایت از انقلاب اسلامی خللی وارد کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ باشد، دشمن به این نتیجه می‌رسد تا فشار‌ها را بر روی مردم بیشتر کند، افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر این حضور پر شور تأکید کرده اند و آن را یک تکلیف الهی می‌دانند.

وی حضور آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح را لازم و ضروری دانست و ادامه داد: به یقین زمانی می‌توانیم انتخاب اصلح داشته باشیم که در مسیر معیار‌های رهبر معظم انقلاب برای انتخابات حرکت کنیم و به یقین این تنها راه است. /۹۴۵۷//310/خ
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات