۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۶۴۰۵۷۵
حاجی میرزایی:

تجهیزات پیشگیری از کرونا در مدارس مستقر می‌شود

تجهیزات پیشگیری از کرونا در مدارس مستقر می‌شود
وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: از لحظه انتشار خبر ابتلا افرادی به ویروس کرونا در کشور، با هماهنگی وزارت بهداشت، دستور استقرار تجهیزات پیشگیری از کرونا در مدارس ابلاغ شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در حاشیه امضای تفاهمنامه آموزش و پرورش با معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درباره تعطیلی مدارس به دلیل شیوع کرونا، هم تصریح کرد: به دلیل انتخابات پیش رو، مدارس حوزه های انتخابی که شمارش آرا در آن خاتمه نیافته، تعطیل خواهند بود اما امکان تعطیلی در سایر حوزه ها بنا به صلاحدید وزارت بهداشت وجود دارد.

وزیر آموزش و پرورش تعطیلی مدارس قم تا ۱۶ اسفند را تکذیب کرد و گفت: فقط روز شنبه مدارس سراسر استان قم تعطیل خواهد بود و روزهای دیگر، تعطیلی در صورت صلاحدید اجرا خواهد شد.

وی در توضیح این مساله یادآور شد: امسال به دلیل انفاقات غیر منتظره، شاهد تعطیلی زیادی در مدارس بودیم که این امر صدمه جدی و عقب ماندن دانش آموزان از درس را بدنبال دارد. حتی ممکن است ساعاتی به کلاس ها اضافه شود.

حاجی میرزایی تاکید کرد: تا پایان روز کاری اسفندماه مدارس دایر است.

وی درباره افزایش پنجاه درصدی حقوق کارکنان دولت هم خاطرنشان کرد: این تصمیم دیروز ابلاغ شده و قطعا در اجرا با مسایل و مشکلات روبه رو خواهد شد. اما آموزش و پرورش همانند سایر سازمان های دولتی مطابق قانون عمل خواهد کرد. /882/ 102/

ارسال نظرات