۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۶۴۰۶۴۵
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد؛

رقابت ۴۷ نفر برای کرسی بهارستان در خراسان جنوبی

رقابت ۴۷ نفر برای کرسی بهارستان در خراسان جنوبی
رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: امروز ۴۷ نفر برای کرسی بهارستان در استان رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز 47 نفر برای کرسی بهارستان در استان رقابت می‌کنند.

وی گفت: در سراسر استان 677 شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده که آمار شعب اخذ رای در این دوره نسبت به گذشته 71 مورد بیشتر است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر نیز تمام ملزومات و امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

خوش خبر با بیان اینکه 23 نفر از ابتدا تاکنون از دور انتخابات انصراف دادند، تصریح کرد: مردم خراسان جنوبی امروز با حضور باشکوه شور انتخاباتی را به خط حماسه‌ای ماندگار تبدیل می‌کنند.

وی ادامه داد: عرصه انتخابات می‌تواند تابلویی از همدلی و انسجام باشد و همواره نیز مردم استان مشارکت خوبی در انتخابات داشتند و امروز نیز هیچگونه مشکلی و محدودیتی برای انتخابات 98 نداریم و دستگاه‌های احراز هویت مورد نیاز برای استقرار در شعب اخذ رای استان تامین شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مردم استان مانند همیشه با حساسیت به موضوع انتخابات و تعیین سرنوشت کشور مشارکت فعالی در انتخابات دارند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات