۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۴۰۷۰۹
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمن و تضمین امنیت کشور می شود

حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب ناامیدی دشمن و تضمین امنیت کشور می شود
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: حضور حداکثری مردم باعث قدرتمند شدن نمایندگان در مسیر وضع قوانین می شود و اگر افراد صالح انتخاب شوند باعث حل و اصلاح سریع مشکلات می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در آغازین دقایق اخذ آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در پای صندوق رأی در مسجد قائم (عج) ارومیه حضور پیدا کرده و رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام قریشی در حاشیه رای گیری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنابه فرمایش مقام معظم رهبری بهتر است مردم در اولین فرصت به انجام این کار خیر اقدام نمایند.

وی در ادامه به بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: یکی از جوانب اهمیت حضور حداکثری مردم باعث قدرتمند شدن نمایندگان در مسیر وضع قوانین می شود و اگر افراد صالح انتخاب شوند باعث حل و اصلاح سریع مشکلات می شود.

امام جمعه ارومیه در ادامه خاطر نشان کرد: اهمیت دیگر قدرتمند شدن مجلس به خاطر وظیفه نظارتی و همکاری قوه مقننه با دیگر قوای کشور است.

وی در ادامه افزود: کشور ایران باید کشوری قوی و با اقتدار باشد و یکی از نشانه‌ها و معیارهای قدرت، مجلس قوی با نمایندگان شجاع، عالم، سیاستمدار و کاردان است، لذا مردم باید با بصیرت در انتخابات شرکت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان تأکید کرد: حضور قوی و حداکثری در انتخابات مجلس باعث ناامیدی دشمن شده و امنیت کشور را تضمین می کند و همه موارد ذکر شده نشان می دهد که شرکت در انتخابات هم وظیفه شرعی و هم وظیفه ملی است./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات