۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۶۴۰۷۱۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حضور مردم در شعب اخذ رأی تجلی شعور و عقلانیت است

حضور مردم در شعب اخذ رأی تجلی شعور و عقلانیت است
نماینده ولی فقیه در لرستان حضور مردم در شعب اخذ رأی را تجلی شعور و عقلانیت خواند و گفت: حضور مردم در سرنوشت و آینده کشور امری مهم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، صبح امروز در شعبه اخذ رأی مستقر در مدرسه سماء خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم در  شعب اخذ رأی تجلی شعور و عقلانیت است.

وی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات و حضوری پر رنگ در این صحنه یادآور شد: حضور مردم در شعب اخذ رأی در همه شهرستان ها همین اندازه پر رنگ و پرشور است و باید قدردان این حضور بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شرکت در انتخابات ادامه راه امام راحل، شهدا و تبعیت از فرمان رهبری است، ادامه داد: حضور امروز مردم پای صندوق های رأی تکمیل کننده راهپیمایی 22 بهمن است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:  شنبه سوم اسفند ماه، روز جشن ملی و موفقیت ملت ایران صرف نظر از نتیجه انتخابات است.

لرستان، مرکز تدین و انقلابی گری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی استان لرستان را مرکز تدین و انقلابی گری دانست و افزود: از مردم دعوت می شود به شعب اخذ رأی مراجعه و با رأی خویش تداوم راه انقلاب را به نمایش بگذارند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در کشور ایران اسلامی استقلال و آزادی را با بهای سنگینی به دست آوردیم، تصریح کرد: حور مردم پای صندوق های رأی تجلی شعار استقلال و آزادی است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات