۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۴۰۷۶۹
کدخدایی:

شورای نگهبان نظارت کامل بر روند انتخابات دارد

شورای نگهبان نظارت کامل بر روند انتخابات دارد
کدخدایی با بیان اینکه شورای نگهبان نظارت کامل بر روند برگزاری انتخابات دارد، گفت: هرکس گزارشی از تخلفات دارد از طریق سامانه مردم ناظر برای ما ارسال کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مردم شریف ایران اظهار داشت: از ابتدای ساعت شروع رای گیری حضور پرشور مردم را در سر صندوق  در تهران و  شهرستانها شاهد هستیم.

وی افزود : شورای نگهبان هم  ستاد مرکزی نظارت را راه اندازی کرده است و نظارت کامل بر روند برگزاری انتخابات دارد.  هرکس گزارشی از تخلفات دارد از طریق سامانه مردم ناظر برای ما ارسال کنند. ما هم  بازرسان ویژه هم برای استانها اعزام کرده‌ایم که نظارت دقیق دارند.

وی بیان کرد: امیدواریم که این انتخابات همچنان به عنوان یک جشن ملی که رهبری فرمودند روز اقتدار ملی ایرانیان و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشد.

کدخدایی درباره گزارش تخلفات گفت: در ستاد ما، دوستان مرتب و لحظه به لحظه در  جریان هستند و اگر گزارشی از تخلفات برسد حتماً بررسی می‌کنند اما گزارش های جزئی هست و  بیشتر مربوط به کار و بحث کندی کار است و  دوستان ما در ستاد آنها را رصد کردند. 

سخنگوی شورای نگهبان درباره تحریم خود و ۴ نفر از اعضای شورای نگهبان از سوی  آمریکا گفت:  من فکر می‌کنم مردم خوبمان  با انداختن رای پاسخ می‌دهند و طبیعتا شورای نگهبان وظیفه قانونی اش را انجام داده است و این گونه دخالت های بی موردی که خلاف حقوق بین الملل را از کشوری مثل آمریکا نمی پذیرند.  همچنان که در طول سه سال گذشته در ادامه راه شهدای انقلاب حرکت کردند انشالله همچنان ادامه خواهند داد و امروز به امریکا نه بزرگ خواهند گفت.

وی درباره سامانه مردم ناظر گفت: این سامانه با کوچکترین جستجو در دسترس است و  از طریق سایت شورای نگهبان می‌توانند وارد و راهنمایی شوند و در این سامانه گزارش مختلفی را داشتیم که بیشتر در بحث تبلیغات بوده است./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات