۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۶۴۰۸۰۸
تازه‌ترین اخبار انتخابات در استان گلستان؛

مردم گلستان رکورد حضور در انتخابات را بشکنند

مردم گلستان رکورد حضور در انتخابات را بشکنند
همزمان با سراسر کشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان گلستان آغاز شد و مردم این استان امروز تکلیف ۷ کرسی نمایندگی این استان را در بهارستان انتخاب خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح امروز زنگ شروع یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان آغاز شد.

در این دوره از انتخابات یکهزار و 389 شعبه اخذ رأی در 6 حوزه انتخابیه استان گلستان دایر شه و مردم می‌توانند از همین ابتدای صبح با مراجعه به شعبه‌های اخذ رأی خود را در صندوق بیندازند.

طبق اعلام ستاد انتخابات استان از جمعیت یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان حدود یک میلیون و 343 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند. از این تعداد 71 هزار نفر برای نخستین بار پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

27 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، امنیتی، بازرسی و غیره برگزارکننده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان هستند.

گلستان دارای 7 نماینده در مجلس شورای اسلامی است و امروز مردم سرنوشت این کرسی‌ها را با آرای خود مشخص می‌کنند.

هادی هاشمیان صبح امروز با حضور در مدرسه شیخ فضل الله نوری به منظور شرکت در انتخابات، اظهار داشت: امروز روز جشن است و باید به تمام هم استانی‌ها تبریک بگویم و هر فردی زودتر پای صندوق‌های رای بیاید اجر و مزد بیشتری نصیبش خواهد شد.

وی افزود: مردم گلستان همواره در تمام زمینه‌ها حضور دارند و ما در انتخابات هیچ گاه مشکلی نداشته‌ایم و آرامش برقرار است.

سردار معروفی: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی با امنیت کشور گره خورده است

سردار حسین معروفی صبح امروز با حضور در مدرسه شیخ فضل الله نوری به منظور شرکت در انتخابات، اظهار داشت: مردم ایران به سرنوشت و منافع خود از نظر اعتقادی و ملی اهمیت می‌دهند و این نشانه هوشمندی ملت است.

وی افزود: مردم ما باید اول وقت و سریع‌تر پای صندوق‌های رای بروند و اقدامات لازم را برای شرکت در انتخابات انجام دهند.

سردار معروفی تصریح کرد: حضور در انتخابات اولا برای تعیین سرنوشت استان و کشور است و از سویی دیگر سبب دست رد زدن بر سینه دشمنان خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان رأی خود را به صندوق انداخت

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان رأی خود را در صندوق انداخت.

آیت‌الله نورمفیدی شرکت در انتخابات را جهاد فی سبیل‌الله و پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان برشمرد.

استاندار گلستان رای خود را در صندوق انداخت

هادی حق شناس صبح امروز با حضور در مدرسه شیخ فضل الله نوری رأی خود را در صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزار و 389 شعبه اخذ رای شامل 298 صندوق سیار در استان گلستان فعال هستند که 27 هزار نفر از عوامل اجرایی، انتظامی، نظارت، بازرسی و امنیتی پای این صندوق‌ها حضور دارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات