۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۴۰۸۷۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مجلس شورای اسلامی یکی از سه ضلع اداره کشور است

مجلس شورای اسلامی یکی از سه ضلع اداره کشور است
نماینده ولی فقیه در لرستان به اهمیت انتخابات مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس یکی از سه ضلع اداره کشور است که نقش قانون گذاری دارد و سیاست‌های کلان را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم اباد، عصر جمعه در ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش ۲۵۰ ساله نظام سلطه برای دین زدایی و اسلام زدایی گفت: این برنامه در ۲۲ بهمن سال ۵۷ با رهبری امام راحل و جان فشانی ملت مبارز ایران نقش بر آب شد.

وی به اهمیت حضور مردم در صحنه و خنثی سازی توطئه های دشمن اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی و تداوم راه انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار حداقل از زمان 15 خرداد سال 1342 خاطرنشان کرد: همه این مجاهدت ها و ایستادگی در برابر دشمنان برای رقم زدن سرنوشت کشور به دست خودمان اتفاق افتاده است.

وی با تأکید بر اینکه باید قدر این حضور و پشتیبانی ملت ایران را بدانیم، اظهار داشت: با حضور در پای صندوق های رأی از فرصتی که برای تعیین سرنوشت خود و کشورمان داریم استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان مجلس شورای اسلامی را یکی از سه ضلع اداره کشور خواند و اظهار داشت: با توجه به جایگاه مجلس باید در انتخاب نمایندگان هوشیار باشیم.

وی با قدردانی از حضور پر شور و شعور مردم لرستان در انتخابات گفت: تا این ساعت که از زمان اغاز انتخابات می گذرد مردم حضوری باشکوه داشتند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات