۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۴۱۰۱۰
نماینده خبرگان رهبری:

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی است
حجت الاسلام والمسلمین اسلامی گفت: بسیاری از مردم در اقصی نقاط دنیا از آزادی بیان و همچنین داشتن نقشی مؤثر در تعیین سرنوشت خود محروم‌ هستند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امام‌جمعه تاکستان اظهار داشت: انتخابات مجلس شورای اسلامی جشن ملی ملت بزرگ ایران به شمار می‌رود زیرا مردم بصیر و آگاه ایرانی می‌توانند با این رأی‌ها نقش مؤثری در تعیین سرنوشت خود ایفا کنند.

نماینده خبرگان رهبری در استان قزوین با بیان اینکه انقلابی اسلامی ایران در مدت 41 سال گذشته، 36 انتخابات را برگزار کرده و مردم را در تعیین سرنوشت کشور سهیم کرده است، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز یکی از مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین همه‌پرسی‌های تاریخ کشور به شمار می‌رود.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: مردم ایران زنده و پویا هستند و به همین سبب نیز باید سرنوشت ملت را با دست خود رقم بزنند این در حالی است که بسیاری از جوامع امکان شرکت در انتخابات را ندارند و مسؤولان ارشد آن‌ها، آینده و سرنوشت مردم را تعیین می‌کنند.

نماینده خبرگان رهبری در استان قزوین افزود: برخی از کشورهای صنعتی برای دستیابی و خودکفایی در صنعت چرم و کفش به مدت 5 سال از پوشیدن کفش امتناع کردند درحالی‌که پس از گذشت چند سال توانستند به این صنعت دست پیدا کنند.

امام‌جمعه تاکستان ادامه داد: یک ملت زنده با اعتمادبه‌نفس و همچنین با تکیه به توان داخلی می‌تواند به قله‌های رفیع علم و صنعت دست یابد.

وی عنوان کرد: اگر اقتصاد مقاومتی در یک جامعه رواج پیداکرده و دولت و ملت نیز به توان داخلی تکیه کنند آنگاه این عمل اعتماد اجتماعی را افزایش داده و مردم در رفاه بیشتری زندگی می‌کنند.

نماینده خبرگان رهبری در استان قزوین خاطرنشان کرد: اگر مجلس شورای اسلامی انقلابی باشد آنگاه تمام اعضای کابینه دولت نیز افرادی انقلابی و جهادگر خواهند بود درحالی‌که مجلس ناکارآمد نمی‌تواند نقش خود را به‌عنوان رکن ریل‌گذار جامعه به‌درستی ایفا کند.

امام‌جمعه تاکستان عنوان کرد: رأی دادن یک تکلیف شرعی است و بهتر آن است که مردم در اول وقت به ادای این فریضه دینی و سیاسی بپردازند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سبب یأس و ناامیدی دشمنان شده و بار دیگر خط بطلانی بر نقشه‌های شومی که آن‌ها می‌کشد.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی بیان کرد: دشمنان با تبلیغات مختلف تلاش می‌کردند که حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن کم‌رنگ شود درحالی‌که ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی همیشه به‌موقع درصحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی حضور یافتند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان مستکبر کوبیدند.

امام‌جمعه تاکستان عنوان کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب بار دیگر تلاش کردند تا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی کاهش یابد اما این در حالی است که مردم با مشارکت حداکثری و حضور پرشور و چشمگیر خود یک‌بار دیگر آن‌ها را ناامید خواهند کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات