۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۴۱۰۲۶
رییس ستاد انتخابات لرستان:

آخرین آمار ۳ حوزه انتخابیه لرستان اعلام شد

آخرین آمار ۳ حوزه انتخابیه لرستان اعلام شد
معاون استاندار لرستان از آخرین آمار سه حوزه انتخابیه لرستان در شهرهای کوهدشت و رومشکان، سلسله و دلفان و بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمود ثمینی، معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان آخرین آمار تأیید شده سه حوزه انتخابیه استان گفت: این آمار در سامانه جامع انتخابات تأیید و ثبت شده است.

وی افزود: در حوزه کوهدشت و رومشکان از تعداد آرای مأخوذه ۱۱۳هزارو ۲۷۹ رأی، تعداد ۱۱۲هزار و ۲۱۴ رأی صحیح و حجت الاسلام محمدرضا مبلغی با ۶۲۰۵۵ رأی حائز اکثریت آرا معادل ۵۵/۳ صدم درصد را به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابی کسب و به مجلس راه یافت.

ثمینی خاطرنشان کرد: در حوزه سلسله و دلفان از تعداد آراء مأخوذه ۱۱۱هزار و ۹۵۸رأی، تعداد ۱۰۹هزار ۷۹۶ رأی صحیح و یحیی ابراهیمی با 29 هزار و 446 رأی معادل ۲۶/۸۲ دهم درصد آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابی به مجلس راه پیدا کرد.

وی افزود: در حوزه بروجرد از تعداد آرای مأخوذه ۸۷هزار و۶۳۰ رأی تعداد ۸۲هزار و ۱۳۸ رأی صحیح، عباس گودرزی با ۴۹هزار و ۱۷۰ رأی معادل ۵۹/۸۶ صدم درصد و خانم فاطمه مقصودی با کسب ۱۷هزار و ۸۹۱ رأی ۲۱/۷۸ صدم درصد آرا را کسب کرده و به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

رییس ستاد انتخابات لرستان اظهار داشت: پس از انجام فرآیند مراحل بعدی انتخابات و تأیید شورای نگهبان این کاندیداها به یازدهمین مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

ثمینی تصریح کرد: آخرین آمار سایر حوزه‌ها پس از تأیید و ثبت در سامانه جامع انتخابات کشور و تأیید هیأت نظارت مرکزی در ساعات آینده اعلام می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات