۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۶۴۱۰۳۴
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان خبر داد؛

نتایج نهایی انتخابات مجلس در ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان اعلام شد

نتایج نهایی انتخابات مجلس در ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان اعلام شد
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نتایج نهایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه استان کرمان را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا از کرمان، محمدصادق بصیری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان و اعلام نتایج یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان اظهار داشت: مردم کرمان با رای خود ۱۰ نماینده از ۹ حوزه انتخابیه استان را انتخاب و راهی خانه ملت کردند.
 
وی با سپاس از حضور حماسی و پر شور مردم کرمان در این دوره از انتخابات گفت: مردم کرمان در سراسر استان بار دیگر با حضور پررنگ خود در صحنه حماسه‌ای دیگر خلق کردند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک به منتخبان مردم عنوان کرد: طبق آخرین نتایج تجمیع و اعلام شده از سوی وزارت کشور در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه از مجموع ۵۸ هزار و ۷۴۸ آرای صحیح، صمدالله محمدی با ۱۸ هزار و ۲ رای حائز اکثریت آرا شد.
 
وی با بیان اینکه در جنوب استان کرمان در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد از مجموع ۱۳۱ هزار و ۱۵۹ آرای صحیح، ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی با ۵۳ هزار و ۲۰۲ رای حائز اکثریت آرا شد افزود: در حوزه انتخابیه کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، قلعه‌گنج و منوجان از مجموع ۱۵۸ هزار و ۵۸ رای صحیح، منصور شکراللهی با ۱۰۵ هزار و 147 رای به عنوان نماینده پنج شهرستان جنوبی استان راهی خانه ملت شد.
 
بصیری با عنوان اینکه در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار از مجموع ۱۰۶ هزار و ۶۰۶ رای صحیح حسین جلالی با ۵۳ هزار و ۷۸۸ رای حائز اکثریت آرا شد گفت: در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان از مجموع ۶۶ هزار و ۵۰۲ رای صحیح، عفت شریعتی کوهبنانی با ۴۴ هزار و ۴۵۳ رای اکثریت آراء این حوزه انتخابیه را به خود اختصاص داده است.
 
وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر از مجموع ۱۱۱ هزار و ۴۴۴ رای صحیح، شهباز حسن‌پور بیگلری با ۴۸ هزار و ۸۶۴ رای حائز اکثریت آرا شده است ادامه داد: در حوزه انتخابیه شهربابک از مجموع ۴۰ هزار و ۵۸۸ رای صحیح، مصطفی رضاحسینی قطب‌آبادی با ۱۳ هزار و ۳۵۰ رای راهی خانه ملت شد.
 
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه انتخابیه کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی داورانی با ۱۳۰ هزار و ۱۹۵ رای و محمدمهدی زاهدی با ۹۰ هزار و ۷۱۴ رای از مجموع ۲۲۵ هزار و ۴۶۰ رای صحیح حائز اکثریت آرا شدند افزود: مردم شرق استان کرمان از مجموع ۱۲۹ هزار و ۱۲۷ آرای صحیح، موسی غضنفرآبادی را با ۷۹ هزار و ۳۹۲ رای به عنوان نماینده مردم در حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر راهی مجلس شد.
 
وی تعداد واجدان شرایط رای در استان کرمان را ۲ میلیون و ۱۶۵ هزار و ۹۹۱ نفر اعلام کرد و گفت: آرای مأخوذه در استان کرمان یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۱۰۸ رای بوده و درصد میزان مشارکت کرمانی‌ها در انتخابات یازدهم مجلس ۵۰.۴۲ درصد بوده است. /۱۳۸۰/د102/ب1
ارسال نظرات