۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۶۴۱۰۳۶

نتایج نهایی حوزه‌های انتخابیه لرستان اعلام شد

نتایج نهایی حوزه‌های انتخابیه لرستان اعلام شد
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از اعلام نتایج نهایی حوزه‌های انتخابیه لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمود ثمینی، رییس ستاد انتخابات استان لرستان، امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار تأیید شده حوزه‌های انتخابیه استان را که در سامانه جامع انتخابات تأیید و ثبت شده است، گفت: حوزه الیگودرز از تعداد آرای مأخوذه ۶۰هزار و ۷۴۷ رأی، تعداد ۵۹هزار ۵۸۷ رأی صحیح و محمد خدابخشی با ۲۹هزار و ۳۸۱رأی معادل ۴۹/۳۱ صدم درصد آرا انتخاب و راهی مجلس شد.

وی افزود: حوزه بروجرد از تعداد آرای مأخوذه ۸۷هزار و ۶۳۰ رأی تعداد ۸۲هزار و ۱۳۸ رأی صحیح، عباس گودرزی با ۴۹هزار و۱۷۰ رأی معادل ۵۹/۸۶صدم درصد و فاطمه مقصودی با کسب ۱۷هزار و ۸۹۱رأی ۲۱/۷۸ صدم درصد آرا را کسب کرده و به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

ثمینی خاطرنشان کرد: حوزه پلدختر از مجموع آرا مأخوذه ۴۹هزار و ۸۴۹ رأی، تعداد ۴۹هزار و ۳۰۴ رأی صحیح و سید حمید کاظمی با کسب ۲۵هزار و ۶۸۹ رأی معادل ۵۹/۰۱ دهم درصد آرا مجوز ورود به مجلس را اخذ کرد.

وی ادامه داد: خرم‌آباد و چگنی از مجموع تعداد ۱۹۵هزار و ۰۶۳ رأی مأخوذه ۱۸۶هزار و ۳۳۷ رأی صحیح و مرتضی محمودوند با کسب ۴۳هزار و ۸۳۴ رأی معادل ۲۳/۵۳ صدم درصد و مهرداد ویسکرمی با ۳۸هزار و ۰۷۷ رأی معادل ۲۰/۴۳ صدم درصد آرا را به خود اختصاص داده و راهی مجلس شدند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: حوزه انتخابی دورود و ازنا از تعداد آرای مأخوذه ۸۴هزار و ۴۱۵ تعداد ۸۰هزار و ۹۱۰ رأی صحیح، حسین گودرزی با کسب ۲۸هزار و ۴۳۰ رأی معادل ۳۵/۱۴صدم درصد به مجلس راه یافت.

وی اظهار داشت: حوزه کوهدشت و رومشکان از تعداد آرای مأخوذه ۱۱۳هزار و ۲۷۹ رأی، تعداد ۱۱۲هزار و ۲۱۴ رأی صحیح حجت الاسلام محمدرضا مبلغی با ۶۲هزار و ۰۵۵ رأی حائز اکثریت آرا معادل ۵۵/۳صدم درصد را به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابی کسب و به مجلس راه یافت.

ثمینی بیان داشت: حوزه سلسله و دلفان از تعداد آراء مأخوذه ۱۱۱هزار و ۹۵۸رأی، تعداد ۱۰۹هزار و ۷۹۶ رأی صحیح و یحیی ابراهیمی با ۲۹هزار و ۴۴۶ رأی معادل ۲۶/۸۲ دهم درصد آرا را به خود اختصاص داده و به عنوان منتخب مردم در این حوزه انتخابی به مجلس راه پیدا کرد.

گفتنی است، ۱۷۱ کاندیدا در هفت حوزه انتخابیه برای کسب ۹ کرسی نمایندگی مردم لرستان در مجلس یازدهم شورای اسلامی رقابت کردند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات