۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۴۱۰۵۱
حجت الاسلام بهرامی:

گرایش به تجمل گرایی در روحانیت معنا ندارد

گرایش به تجمل گرایی در روحانیت معنا ندارد
حجت الاسلام بهرامی گفت: حوزویان از تجمل به دور هستند و همان تعداد محدود از روحانیت که به این مساله مبتلا و آلوده هستند نیز بسیار زیاد است و نباید در حوزه وجود داشته باشد.

حجت الاسلام ابراهیم بهرامی معاون پژوهش حوزه علمیه سفیران هدایت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به منشور روحانیت تصریح کرد: منشور روحانیت بایدها و نبایدهای حوزویان در زمینه ارتباط با جامعه است.

وی با اشاره به آسیب های موجود در روحانیت تصریح کرد: برخی مشکلات موجود در جامعه از سوی روحانیت مساله تجمل گرایی است که در میان بخش محدودی از روحانیت مشاهده می شود که واقعیت چنین نیست.

حجت الاسلام بهرامی گفت: برخی افراد با استفاده از جایگاه روحانیت به دنبال استفاده از امتیازات این قشر هستند که باید حساب این افراد را از بقیه روحانیت جدا کرد.

وی با بیان این که روحانیت امروز در جبهه مقابله با تجمل گرایی قرار دارد، گفت: حوزویان از تجمل گرایی به دور هستند اما همان تعداد محدود از روحانیت که به این مساله مبتلا و آلوده هستند نیز بسیار زیاد است و نباید در جامعه وجود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه نبود ادبیات مشترک بین روحانیت و جوانان را مشکلی بزرگ توصیف کرد و افزود: امروز مشکل مهمی که در میان جامعه وجود دارد، عدم ارتباط مناسب میان حوزویان و جامعه است که می تواند دلایل متعددی داشته باشد./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات