۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۴۱۰۵۴
مسؤل دفتر مدیریت حوزه علمیه همدان خبر داد؛

تعطیلی حوزه علمیه همدان در روز‌های ۴ و ۵ اسفندماه

تعطیلی حوزه علمیه همدان در روز‌های ۴ و ۵ اسفندماه
حجت الاسلام موسیوند گفت: جهت پیشگیری از ترویج ویروس کرونا در جامعه و توجه به مسائل بهداشتی تصمیم به تعطیلی مدارس علمیه استان اتخاذ شده است.

حجت الاسلام عباس موسیوند مسؤول دفتر مدیریت حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان همدان، با اشاره به اهمیت توجه مسائل بهداشتی و تاکید وزارت بهداشت در این زمینه درباره ویروس کرونا گفت: بنا بر تصمیم مدیریت حوزه استان همدان، روزهای یکشنبه و دوشنبه 4 و5  اسفندماه مدارس حوزه علمیه استان همدان تعطیل است.

وی با اشاره به مشاهده چند مورد مبتلا به کرونا در استان همدان یادآور شد: جهت پیشگیری از ترویج این بیماری در جامعه و توجه به مسائل بهداشتی تصمیم به تعطیلی مدارس علمیه استان اتخاذ شده است.

حجت الاسلام موسیوند در پایان گفت: در صورت صلاحدید مدیریت حوزه علمیه استان در زمینه تعطیلی مدارس علمیه در روزهای بعد مراتب به اطلاع طلاب و فضلای حوزه علمیه استان خواهد رسید.

گفتنی است به علت شیوع ویروس کرونا در کشور حوزه علمیه قم در روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل اعلام شده است و تعطیلی مدارس استان ها به عهده مدیریت حوزه علمیه هر استان واگذار شده است.

لازم به ذکر است استان همدان نیز در شمار استان هایی است که با توجه به تعداد مبتلایان و موارد مشکوک فوت شده، بیم شیوع ویروس کرونا در آن می رود./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات