۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۴۱۰۹۲

اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان

اعلام نتایج رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در خوزستان
نتایج رسمی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خوزستان اعلام شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نتایج رسمی انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی در خوزستان اعلام شد.

براین اساس در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر ابراهیم متینیان با ۲۴ هزار۵۱۹ رای، در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک عبدالله ایزدپناه با ۳۳ هزار و ۲۸۰ رای، در حوزه انتخابیه دشت آزادگان قاسم ساعدی با ۱۹ هزارو ۵۸۹ رأی به مجلس یازدهم راه پیدا کردند.

در حوزه انتخابیه خرمشهر سید لفته احمدنژاد با ۹ هزار و ۶۳۸ رای، در حوزه انتخابیه شادگان مجید ناصری نژاده با ۱۲ هزار و ۵۵۵ رای، در حوزه انتخابیه شوش محمد کعب عمیر با ۲۳ هزار و ۳۵۸ رای به عنوان نمایندگان شهرستان‌های خرمشهر، شادگان و شوش معرفی شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه آبادان سید محمد مولوی با ۳۵ هزارو ۵ رأی، سید مجتبی محفوظی با ۲۱ هزارو ۴۰۲ رأی و جلیل مختار با ۱۹ هزارو ۸۴۲ رأی نماینده مجلس یازدهم شدند ضمن اینکه در حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند، سهراب گیلانی با ۳۱ هزارو ۸۵۳ راهی بهارستان شد.

در حوزه انتخابیه اندیمشک فریدون حسنوند با ۳۳ هزار و ۸۲۴ رای، در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل علیرضا ورناصری با ۳۷ هزار و ۴۱۱ رای، در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری محمد طلامظلومی با ۱۸ هزار و ۲۸، در حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان و امیدیه حبیب آقاجری با ۳۰ هزار و ۴۳۰ رای به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.

در حوزه‌های انتخابیه اهواز، حمیدیه، باوی وکارون به ترتیب سید کریم حسینی با کسب ۹۹ هزارو و ۱۰۶ رای و مجتبی یوسفی با کسب ۶۵ هزار و ۹۲۳ رای به مجلس راه یافتند.

همچنین سید شبیب جویجری با کسب ۴۱ هزار و ۲۳۷ رای به همراه احمد سراج با کسب ۳۷ هزار و ۹۳۲ رای به مرحله دوم راه پیدا کردند. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات