۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۶۴۱۱۲۶
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خطاب به نمایندگان همدان:

گرایش های سیاسی را رها و انقلابی فکر و عمل کنید

گرایش های سیاسی را رها و انقلابی فکر و عمل کنید
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: انتظار مردم از نمایندگان منتخب آن است که تحولی عظیم و سریع را رقم بزنند و انتظار دارند که مجلس در همه عرصه ها قوی و کارآمد ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار نمایندگان منتخب استان همدان که در دفتر امام جمعه همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: همه افراد منتخب باید فرصت به دست آمده را مغتنم شمرده و در راستای خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی تلاش کنند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که مردم با حضور خود بار دیگر حماسه آفریدند، ابراز داشت: مردم با مشارکت خود توانستند برگی زرین در دفتر تاریخ انقلاب رقم بزنند و این رفتار با بصیرت آنان جای قدردانی و تشکر دارد.

امام جمعه همدان حضور مردم را نعمتی بزرگ توصیف کرد و گفت: به فرمایش امام علی(ع) اگر قدر نعمتی که خداوند در اختیار انسان قرار می دهد ندانیم آن نعمت از انسان گرفته می شود و همه ما باید قدردان و شاکر حضور پرشور مردم در همه بزنگاه ها باشیم.

وی توفیق خدمت به مردم را از الطاف و نعمات الهی دانست و افزود: در نظام اسلامی خدمت به مردم نگاهی الهی دارد و با سایر کشورها و نظام ها متفاوت است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی به اهمیت خدمت به مردم در مجلس جدید اشاره کرد و گفت: انتظار مردم از نمایندگان منتخب آن است که تحولی عظیم و سریع را رقم بزنند و انتظار دارند که مجلس در همه عرصه ها قوی و کارآمد ظاهر شود.

وی با اشاره به کلیدواژه مجلس قوی توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب ناظر به وضعیت موجود در کشور است و منظور رهبری آن است که مجلس موجود قوی نبود و مجلسی که تازه روی کار آمده است باید قوی بوده و اعتماد مردم را به دست آورد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: اکنون انتخابات تمام شده است و زمان گرایش های چپ و راست اصولگرا و اصلاح طلبی نیست و زمان انجام کار انقلابی و جهادی است./979/پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات