۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۶۴۱۲۰۴
نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مسؤولان باید به‌ فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند

مسؤولان باید به‌ فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه باید مسؤولان به‌فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند، گفت: باید هر کدام از مردمان مرزنشین، حافظی برای مرزها باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی پیش‌از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ضمن قدردانی از زحمات فرمانده سابق استان اظهار داشت: ایستادگی و پایمردی نیروهای مرزبانی در مرزهای کشور بی‌بدیل است.

وی با اشاره به فرموده قرآن گفت: باید همواره در برابر دشمنان پایدار و مقاومت کرد چراکه هر ملتی که در برابر فشار و سختی‌ها ایستادگی کرده پیروز و موفق شده است.

دشمنان از اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی می‌ترسند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه دشمنان و شیطان بزرگ از اقتدار ایران می‌ترسند، تصریح کرد: عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی به‌واسطه وجود رهبری هوشمند و شجاع، تلاش شبانه‌روزی نیروهای مسلح و بصیرت مردم به‌وجود آمده و باید همواره قدردان این نعمات باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره در برابر زیاده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی کنیم، گفت: نیروهای مرزبانی در مرزهای کشور جلو معاندان نظام ایستاده و در صورت کوچک‌ترین تحرک و تجاوز، با کوبنده‌ترین پاسخ‌ها روبه‌‌‌‌رو خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی تاکید کرد: باید همواره مرزها و حریم‌ها را حفظ کرده و اجازه نفوذ و فکر تجاوز به دشمنان نظام ندهیم.

مسؤولان برای انسداد مرزها و بهبود معیشت مرزنشینان تدبیری بیندیشند

وی با تاکید براینکه باید در تداوم راه مسیر الهی، راه شهدا و حفظ مرزها همواره تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: باید مسؤولان برای انسداد مرزها تدبیری می‌اندیشیند و در طول این سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اتمام می‌رسید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید مسؤولان به‌فکر بهبود معیشت مرزنشینان باشند، افزود: باید هر کدام از مردمان مرزنشین، حافظی برای مرزها باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی‌شاهرودی در بخشی دیگر از سخنان خود با قدردانی از حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکیدکرد: از مجلس یازدهم انتظار می‌رود در راستای تحقق منویات رهبری و قوی‌شدن کشور گام بردارند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
احسنت
0
0