۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۴۱۲۱۱

مدارس علمیه استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل شد

مدارس علمیه استان بوشهر تا پایان هفته تعطیل شد
مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از تعطیلی مدارس علمیه استان بوشهر با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و ضرورت مراقبت از طلاب و اساتید حوزه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رضا خدری در جمع خبرنگاران از تعطیلی مدارس علمیه استان بوشهر با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا و ضرورت مراقبت از طلاب و اساتید حوزه علمیه خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اعلام نظر دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و تفویض اختیار به مراکز استانی حوزه‌های علمیه از سوی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور، مدارس علمیه استان بوشهر تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور اختیار تعطیلی حوزه‌های علمیه استان را به مراکز استانی واگذار نموه و اعلام کرده بود در صورت تصویب شورای تأمین استان‌ها، مدیریت‌های استانی حوزه می‌توانند مدارس علمیه را تعطیل نمایند.

وی تعداد مدارس علمیه استان بوشهر را هشت مدرسه عنوان کرد و ابراز داشت: از این تعداد شش مدرسه بلند مدت و دو مدرسه کوتاه مدت(سفیران هدایت) در شهرستان های بوشهر، دشتستان، دشتی، گناوه، دیر و کنگان مشغول به فعالیت هستند./1350/د102/ب1

منبع: فارس
ارسال نظرات