۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۶۴۱۳۱۷

وزیر صمت مدیر کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد ملی مبارزه با کرونا شد

وزیر صمت مدیر کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد ملی مبارزه با کرونا شد
وزیر بهداشت، مدیریت کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محول کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، وزیر بهداشت و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، با توجه به ابلاغ رییس جمهور، مدیریت کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به مهندس رحمانی ، وزیر صنعت، معدن و تجارت و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا محول کرد.

متن این ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس رحمانی     
وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت و عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

با عنایت به نامه شماره ۱۵۴۴۸۹ مورخ ۴/۱۲/۱۳۹۸ رئیس جمهور محترم، بدینوسیله مدیریت کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد ملی مبارزه با کرونا به جنابعالی محول می‌شود.
امید است با عنایت پروردگار و بکارگیری همکاران و مدیران ذیربط در حمایت اعضاء ستاد جهت مدیریت بهتر بیماری بخصوص تهیه موارد مورد نیاز همچون ماسک و مایع ضد عفونی و دیگر مایحتاج موید باشید.
بدیهی است دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز کماکان توسط همکاران اینجانب فراهم خواهد شد.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
بسم الله
بنظر می آید که قطار انقلابی گری و گرایش مردم به سمت انقلابیون راه افتاده است؛
بحول و قوه ی الهی بر روی صندلی مجلس ما افرادی نشسته اند که بوی خوش انقلابیگری و پیرو ولایت بودن از آن ها به خوبی فهمیده می شود
اما از شواهد بر می‌آید که می خواهند با تبلیغات کاذب و جنگ هیبریدی مثل یک سوزن بان ریل انحرافی را باز کنند تا این دومینوی به سمت دولت اسلامی شکست بخورد...
قرائن اولیه نشان از این دارد که در این فرصت یکساله تا انتخابات ریاست جمهوری ، بدنبال تطهیر برخی از عاملین بدبختی مردم هستند تا در انتخابات ریاست جمهوری مردم در انتخاب دچار اشتباه شوند و این قطار به سر منزل مقصودش نرسد.
1
0
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
رهبر معظم انقلاب در درس خارج خود با تاکید بر تبلیغات منفی و بزرگ نمایی ویروس کرونا برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، بر آمادگی همه جانبه نیروهای انقلابی در جنگ رسانه ای تاکید کردند.
0
0