۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۶۴۱۳۳۴
سردار کریمیان:

قدرت مردم اصلی‌ترین پشتیبان واقعی انقلاب است

قدرت مردم اصلی‌ترین پشتیبان واقعی انقلاب است
معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج گفت: قدرت مردم به عنوان اصلی‌ترین قدرت و پشتیبان واقعی انقلاب و نظام است و برای حفظ انقلاب باید به مردم خدمت کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار غلام عسگر کریمیان در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمال‌غرب کشور و مدافعان حرم اردبیل که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: قدرت مردم به عنوان اصلی ترین قدرت و پشتیبان واقعی انقلاب و نظام است و برای حفظ انقلاب باید به مردم خدمت کنیم.

وی از دشمن شناسی، جریان شناسی و استقامت در راه رسیدن به اهداف انقلاب به عنوان بهترین راه مبارزه با استکبار در میادین مختلف نام برد و افزود: برافراشته نگه داشتن پرچم زینبی زمان و مکان نمی شناسد و هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه مهمترین رکن مبارزه با دشمنان اسلام در جنگ هیبریدی است و باید از هر فرصتی برای رساندن پیام شهدا و مظلومیت آنها به مردم استفاده کرد.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج به توطئه‌های دشمنان نیز اشاره کرد و افزود: مردم بابصیرت بالای خود از کشور حراست کرده و تاکنون به خوبی توانستند ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان، کشور را در مسیر انقلاب نگه دارند.

کریمیان از ولایتمداری به عنوان ویژگی مهم مردم ایران نام برد و بیان کرد: نقطه قوت کشور در برابر حملات بی امان دشمنان همین ویژگی ولایتمداری مردم است و محدود کردن توان دفاعی کشور و توان فرامنطقه ای ایران از جمله اهداف استکبار در ایجاد برجام‌های دو و سه است که با هوشیاری مردم ولایتمدار کشور این توطئه‌ها تاکنون خنثی شده است.

وی با اشاره به حمله موشکی ایران به عین الاسد تصریح کرد: بعد از این حمله دشمن با ارسال 8 فروند پهپاد پیشرفته در صدد جبران آبروی از دست رفته خود بود که با رشادت فرزندان این مرز و بوم 5 مورد حمله سایبری دشمن خنثی و سه فروند پهپاد دشمن نیز سرنگون شد.

معاون آموزشی سازمان پدافند غیرعامل بسیج با بیان اینکه ترور سردار قاسم سلیمانی در راستای کاهش قدرت فرامنطقه‌ای ایران بود، گفت: دشمن درصدد بود تا با ترور فرمانده جبهه مقاومت یکی از ستون‌های اساسی خیمه انقلاب را از بین ببرد ولی با حضور شگفت‌انگیز مردم در تشییع خادم ملت، با دژ مستحکم ستون دوم انقلاب یعنی پشتیبانی مردم از انقلاب مواجهه و به سختی شکست خورد.

کریمیان در پایان سخنان خود به قرائت فرازی از وصیت نامه سپهبد شهید قاسم سلیمانی، فرمانده جبهه مقاومت پرداخت و گفت: خیمه ولایت، خیمه رسول الله است و تبعیت از ولایت فقیه رمز موفقیت کشور و عبور انقلاب از میادین خطرناک است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات