۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۴۱۴۰۰
مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا:

کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می شود

کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می شود
اعتمادیان گفت: اساتید مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) در این روزها کلاس‌های درس را برای طلاب این حوزه به صورت مجازی برگزار می کنند.

سرکار خانم فاضله، مرجان اعتمادیان مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از دایر بودن کلاس های درس این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) این روزها باز است و اساتید و طلاب در کلاس درس حاضر می شوند.

وی افزود: با تدبیری که اندیشیده شده تمام کلاس های این مدرسه علمیه به صورت مجازی در پیام رسان ایتا هر روز تشکیل می شود.

اعتمادیان با اشاره به اینکه صوت اساتید محترم روزانه در کانال بارگذاری می شود، اظهار داشت: لینک کلاس های آموزشی با هماهنگی اساتید در کانال رسمی مدرسه بارگذاری می شود. همچنین پشتیبانی آنلاین برای دسترسی طلاب فراهم است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) ادامه داد: طلاب این مدرسه علمیه روزهای پایانی سال و تعطیلات اضطراری را فرصتی مغتنم برای همزمانی حضور در خانواده و بهره مندی از کلاس های درس دانسته و از فضای مجازی بهره حقیقی می برند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط حساس ملی دامن زدن به ناامیدی ها و متشنج کردن فضا ثمره ای جز خشنودی دشمنان ندارد، ابراز کرد: موانع و مشکلات کشور باید با تدبیر و اتکا به توانایی داخلی حل شود.

اعتمادیان اظهار داشت: در این راستا تعطیل نبودن درس طلاب و همراهی و همدلی در بستر مجازی می تواند نقش موثری داشته باشد تا شرایط به حالت عادی برگردد و ان شاءالله این بلایا از کشور و مردم عزیزمان دور شود./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
آفرین و احسنت به شما
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
درود
0
0