۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲
کد خبر: ۶۴۱۴۱۵

عدم برگزاری نخستین سالگرد آیت الله مؤمن به دلیل رعایت توصیه‌های پزشکی

عدم برگزاری نخستین سالگرد آیت الله مؤمن به دلیل رعایت توصیه‌های پزشکی
خانواده مرحوم آیت الله مؤمن در بیانیه ای اعلام کرد که نخستین سالگرد این عالم مجاهد به دلیل رعایت توصیه های پزشکی این هفته برگزار نخواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، خانواده مرحوم آیت الله مؤمن در بیانیه ای اعلام کرد که نخستین سالگرد این عالم مجاهد به دلیل رعایت توصیه های پزشکی فعلا برگزار نخواهد شد و در آینده نزدیک در صورت مساعد بودن اوضاع، برگزار می شود.

متن بیانیه خانواده آیت الله مؤمن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
به استحضار می‌رسانیم

این ایام مصادف است با اولین سالگرد ارتحال عالِم ربانی و فقیه پارسا و پرهیزگار، یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیة الله آقای حاج شیخ محمد مؤمن قمی اعلی‌الله مقامه الشریف،

قرار بود شب جمعه مصادف با سالروز شهادت امام هادی علیه السلام و لیلة الرغائب، مراسم اولین سالگرد ارتحال آن فقید سعید در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار گردد، که باتوجه به تاکیدات مسئولین بهداشت و درمان و رعایت حال دوستان و علاقه مندان ایشان بنابر این شد كه این مراسم برگزار نگردد.

لذا از همه مومنین و مردم قدر شناس درخواست می‌شود شب جمعه که مصادف با لیله الرغائب است، جهت سلامتی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و شادی ارواح طیبه علما و شهدا خصوصا مرحوم آیة الله مؤمن، آیاتی از قرآن کریم را به ارواح مطهرشان اهداء نمایند.

لازم بذکر است ان شاءالله در آینده ای نزدیك و با فراهم شدن شرایط، مراسم یادبودی برای ایشان برپا خواهد شد.

در خاتمه از عموم مومنین، و مردم قدر شناس ایران بخصوص مردم شریف قم و مراجع عظام خاصه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی که با الطاف خود بیت ایشان را مشحون لطف و عنایت خود قرار دادند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماییم.

خانواده مرحوم حضرت آیت الله مؤمن قمی رحمة الله علیه
اسفندماه 1398

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
رحمت بیکران الهی بر این عالم وارسته و انقلابی
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
تشکیل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اقدام مهمی بود.
اما هنوز در قم مردم حضور حاکمیت در کنار خود را احساس نکرده اند.
توزیع اقلام حمایتی بهداشتی درب منازل و تهیه گزارشات میدانی از روند ترخیص و درمان و کنترل شیوع ویروس کووید 19 موثر خواهد بود.
پیام های مراجع عظام و علما در این بحران مبنی بر راهکار تقویت معنویت و یاد الهی در کنار رعایت اصول بهداشتی نقش موثری در روحیه دادن به مردم داشته است.
با تقویت اراده عمومی و همدلی این بحران هم عبور می کند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
هم زمان با شیوع کرونا در قم بازار شایعات در این شهر بسیار داغ است و برخی نیز در فضای مجازی به این شایعات دامن زده و سبب نگرانی همشهریان عزیز می شوند.

0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
مردم خودشان می‌توانند با دستمال کاغذی ماسک تهیه کنند.
0
0