۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۴۱۴۱۸
شمخانی:

قرار است راهبرد ⁧‫فشار حداکثری‬⁩ بر ایران با کلیدواژه ⁧‫کرونا‬⁩ تکمیل شود

قرار است راهبرد ⁧‫فشار حداکثری‬⁩ بر ایران با کلیدواژه ⁧‫کرونا‬⁩ تکمیل شود
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به فشار روانی بر کشور‌ها برای بستن مرزهایشان با ایران گفت: قرار است راهبرد ⁧‫فشار حداکثری‬⁩ بر ایران با کلیدواژه ⁧‫کرونا‬⁩ تکمیل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در صفحه توئیترش نوشت: «قرار است راهبرد ⁧‫فشار حداکثری‬⁩ بر ایران با کلیدواژه ⁧‫کرونا‬⁩ تکمیل شود.فشار روانی به کشورها برای بستن مرزهای زمینی و هوایی و دروغ پردازی در مورد پنهانکاری ایران نقشه راه جدید است.»

شمخانی پیش از این نیز در واکنش به اظهارات مداخله جویانه پامپئو وزیر خارجه آمریکا درباره آمار مبتلایان به کرونا در ایران در صفحه توئیترش نوشته بود: «ابراز نگرانی پامپئو از آنچه پنهان‌کاری ⁧‫ایران‬⁩ درباره ⁧‫کرونا‬⁩ می‌خواند، در حالی است که هنوز هیچ خبر دقیقی درباره حقیقت ⁧‫عین‌ الاسد‬⁩، هواپیمای جاسوسی در افغانستان، کشته‌های امسال آنفولانزا در آمریکا و... از سوی کاخ سفید منتشر نشده است.»

گفتنی است، پمپئو امروز سه‌شنبه گفته ایالات متحده «به شدت نگران است» که ایران ممکن است درباره شیوع کروناویروس جزئیاتی را پنهان کرده باشد. 

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
متأسفانه در داخل کشور عده ای که اخبار و اطلاعاتشان را از طریق ماهواره و فضای مسموم مجازی دریافت می کنند تصور می کنند دشمن حقایق را بیشتر و بهتر از منابع خبری داخلی بیان می کند لذا باید تلاش کرد و با اطلاع رسانی بموقع آنها را از خواب غفلت بیدار کرد تا بدانند دشمن هرگز دلش به حال ملت ما نسوخته بلکه همواره بدنبال منافع خود است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
تشکیل ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا اقدام مهمی بود.
اما هنوز در قم مردم حضور حاکمیت در کنار خود را احساس نکرده اند.
توزیع اقلام حمایتی بهداشتی درب منازل و تهیه گزارشات میدانی از روند ترخیص و درمان و کنترل شیوع ویروس کووید 19 موثر خواهد بود.
پیام های مراجع عظام و علما در این بحران مبنی بر راهکار تقویت معنویت و یاد الهی در کنار رعایت اصول بهداشتی نقش موثری در روحیه دادن به مردم داشته است.
با تقویت اراده عمومی و همدلی این بحران هم عبور می کند.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
.وقتی مسولین رسمی کشور از سناریو بودن کرونا حرف میزنن نمیدونم چرا بعضیا میترسن واقعیتو بگن
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
از انرژی می پرسیم که پس چرا از انرژی درمانگرانش هیچ خبری نیست که مبتلایان به بیماری کرونا را با کمک گرفتن از تعالیم مرتاضان هندی درمان کنند؟
انرژی کجا رفته درمانگرت ؟ چرا کرده ای باز وی از سرت؟ تو قادر به درمان نه ای یا که او . نبرده است ز درمان درد هیچ بو؟ اگر قادر است او بدرمان درد. کدامین کرونائی در مان کرد؟
0
0