۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۶۴۱۴۵۶
با تمدید ارسال آثار تا 31 فروردین ماه 99؛

دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت درفضای مجازی برگزار می‌ شود

دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس و مقاومت درفضای مجازی برگزار می‌ شود
مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس ومقاومت درفضای مجازی تا 31 فروردین ماه 99تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فعالیت‌های مردمی متعددی با موضوعیت دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی صورت گرفته و می‌گیرد.

با توجه به لزوم حضور جدی جوانان انقلابی در فضای مجازی و تشکیل جبهه جهادی در فضای سایبری برای مقابله با تهاجم سازمان یافتة دشمنان انقلاب اسلامی، ضروری است برای شناخت ظرفیت‌های موجود، سازماندهی‌های آینده و بهره‌گیری از پتانسیل‌های نهفته در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با ایجاد بستری مناسب این روند شتاب بیشتری یابد.

برگزاری جشنواره و دریافت محصولات و ارائه آن در نمایشگاه می‌تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان، باعث شناسائی نخبگان این حوزه شده و مسیر برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه آینده را جهت نیل به هدف‌های پیش رو فراهم کند و با انتخاب آثار برگزیده و برتر در این جشنواره می‌توان زمینه لازم برای ارائه آثار تولید شده در رسانه‌های دیجیتال و همچنین تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در تولید بیشتر با محوریت مقاومت و دفاع مقدس و مقاومت و همچنین حضور مؤثر و گسترده و مردمی را رقم زد.

در همین راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اقدام به برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت درفضای مجازی کرده است.

محور های جشنواره در این دوره «پایگاه های اطلاع رسانی وخبری»، «پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی»، «نرم افزار های کاربردی»، «هنرها وسرگرمی های دیجیتال» و «بخش آزاد» عنوان شده و آخرین مهلت ارسال آثار تا 31 فروردین 1399 است.

کلیه آثار بایستی مرتبط با موضوعات دفاع مقدس و منطبق با اهداف جشنواره باشد، مسئولیت حقوقی هر اثر برعهده‌ی شرکت کننده بوده و در صورت تخلف، اثر ارسالی حذف و تبعات متوجه شخص ارسال کننده اثر است و تعداد آثار قابل دریافت از هر شخص حداکثر سه اثر است.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، کلیه آثار هم به صورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه هستند و لازم است که این آثار قبلا در جشنواره ای به عنوان اثر برتر تقدیر نشده باشد و اثر ارائه شده تولیدی، بدیع، مرتبط با موضوعات جشنواره و با رعایت حق تالیف باشد.

گفتنی است، ارسال آثار تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی www.defafestival.com میسر است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط دیگر ارسال آثار و همچنین آگاهی از جوایز در نظر گرفته شده برای افراد برتر در این دوره، می‌ توانند به نشانی یاد شده یا کانال جشنواره به آدرس @defa_festival مراجعه کنند./1330/ج

ارسال نظرات