۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۴۱۴۷۱

نامه‌ای که حاج قاسم به دختر شهید زنگی آبادی نوشت

نامه‌ای که حاج قاسم به دختر شهید زنگی آبادی نوشت
حاج قاسم خطاب به فاطمه زنگی آبادی اینگونه نوشته است: «دیدنتان به قدر یک زیارت معصوم بر من اثر معنوی دارد و این را دلیل حضور شهید حاج یونس بزرگ در این بیت نورانی می‌دانم.».

به گزارش خبرگزاري رسا، حاج قاسم سلیمانی (۱) در نامه‌ای خطاب به دختر شهید زنگی آبادی (۲) احساس خود را از دیدار او و حضور در خانه شان اینگونه عنوان می‌دارد:

بسمه تعالی

دختر عزیزم فاطمه خانم بزرگوار و برادر بسیار عزیز آقا روح‌الله عزیز دیدنتان به قدر یک زیارت معصوم بر من اثر معنوی دارد و این را دلیل حضور شهید حاج یونس بزرگ در این بیت نورانی می‌دانم و اطمینان دارم روح مطهر شهید عزیز من و شما، پیوسته در این بیت شریف آمد و شد دارد.

دخترم همیشه احساس کن او در کنار شماست و شما در محضر فقط پدرت نیستی بلکه در محضر مقام عظمای شهادت هستی.

از خداوند می‌خواهم تو و همسرت را و فرزندان گلت محمد یونس و صالحه عزیز را در پناه قرآن حفظ بفرماید و از معرفت و نورانیت و حکمت قرآن بهره‌مند نماید.

همیشه دوستدار شما سلیمانی

۱. حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس که در سحرگاه سیزدهم دی ماه به همراه جمعی از یارانش به دست تروریسم بین المللی به شهادت رسید.

۲. شهید حاج یونس زنگی آبادی، جانشین لشکر ۴۱ ثارالله (س) (این لشکر از رزمندگان استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان تشکیل شده بود) که در عملیات کربلای ۵ و در بیست و سوم دی ماه سال ۶۵ به شهادت رسید./1360/

ارسال نظرات