۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۴۱۴۹۹

در باشگاه استقلال چه خبر است؟

در باشگاه استقلال چه خبر است؟
گفته می‌شود مجیدی که به شدت از اتفاقات باشگاه ناراحت است، تهدید کرده در صورت ادامه این وضعیت از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاري رسا، از دو روز پیش اخباری زیادی پیرامون مدیریت فتح‌الله‌زاده در استقلال منتشر شده است. شب گذشته نیز اخباری مبنی بر مدیرعاملی وی در برخی رسانه‌ها منتشر شد.

موسوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در صفحه اینستاگرامی خود در این‌باره نوشت: تا یک قدمی انتخاب مدیرعامل رفتیم و بیش از ۲ ساعت منتظر وی بودیم که صورتجلسه را امضا و به وزارت ورزش ارسال کنیم، اما متاسفانه او تلفنش را جواب نداد و خلف وعده کرد. بنده هم از انتخاب این شخص منصرف شدم.

 فتح‌الله‌زاده در شرح این ماجرا گفته با منزوی و خلیل‌زاده جلسه داشته و برای همین دیر به جلسه رسیده است. وقتی هم عدم همدلی هیئت مدیره در این‌باره را دیده نسبت قبول مسئولیت مردد شده است.

 اما این تمام ماجرا نیست، خلیل‌زاده سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال از سمت خود استعفا کرد، کسی که همزمان رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه بود. این اتفاق وقتی عجیب‌تر به نظر می‌رسد که بدانید خلیل‌زاده چند ساعت پیش از آن با رسانه باشگاه مصاحبه و اعلام کرده بود اجازه نمی‌دهد تیمش به سیرجان سفر کند.

 در شبی که اخبار مختلفی از باشگاه استقلال رسانه‌ای می‌شد، آخرین خبر به قبول استعفای سعید رمضانی و کنار رفتن او از سرپرستی این تیم برمی‌گردد. فردی که برای بازی با الاهلی به کویت نرفت و مصاحبه تندی علیه مدیران باشگاه انجام داد. حالا به گفته موسوی سعید رمضانی از کار برکنار و پرویز مظلومی جانشین او خواهد بود.

همان طور که انتظار می‌رفت فرهاد مجیدی با برکناری سعید رمضانی مخالفت کرده و ظاهرا قرار است او به همراه تیم به سیرجان سفر کند. سرمربی استقلال با انتشار یک استوری حمایتی از از رمضانی نشان داد شکاف بزرگی بین سرمربی با مدیران باشگاه وجود دارد. البته این موضوع این را هم نشان می‌دهد که مجیدی تمایلی به حضور پرویز مظلومی روی نیمکت تیمش ندارد.

گفته می‌شود مجیدی که به شدت از اتفاق‌های باشگاه ناراحت است، تهدید کرده در صورت ادامه این وضعیت از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

موسوی دقایقی پیش به اخبار باشگاه که از شب گذشته تا کنون منتشر شده واکنش نشان داده و در مصاحبه‌ای گفت: مجیدی خودش سرمربی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شود و همه کارها را انجام دهد. رمضانی به خاطر اعتبار خانواده حجازی سرپرست شد. خلیل‌زاده برای استقلال وقت نمی‌گذارد و نیمی از مشکلات به خاطر او است. با فتح‌الله‌زاده دست دادم که حمایتش کنم ولی دور خوردم! سعادتمند و حجت نظری کاندیدای حضور در هیات مدیره هستند./1360/

ارسال نظرات