۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۶۴۱۷۳۰
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی:

نقش محوری ولایت فقیه در اقتدار و پیشرفت انقلاب تبیین شود

نقش محوری ولایت فقیه در اقتدار و پیشرفت انقلاب تبیین شود
نماینده خبرگان با اشاره به نقش بی بدیل ولایت فقیه در اقتدار و پیشرفت انقلاب اسلامی گفت: باید نقش ولایت فقیه ضمیمه بیانیه شده و در گام دوم انقلاب برجسته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن سعیدی نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب در حقیت برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی است، اظهار داشت: این مبانی منطبق بر فطرت انسان و عقلانیت و اصول اخلاقی بشریت است.

وی گفت: آنقدر این بیانیه عظمت دارد که باید آن را موهبت الهی بدانیم که بر قلب عبد صالح خدا مقام معظم رهبری جاری شده است، لذا درک زوایا و عمق آن نیاز به این دارد که اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی تلاش وافری داشته باشند.

اهمیت نقش ولایت فقیه در بیانیه گام دوم انقلاب

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری به تبیین کلیت بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و تصریح کرد: این بیانیه نگاهی به گذشته دارد که کجا بودیم و نگاهی به وضعیت فعلی دارد که به کجا رسیدیم و سپس نگاهی به آینده دارد که باید به چه جهت و سمت و سویی و با چه کیفیتی حرکت کنیم.

وی بر اهمیت نقش ولایت فقیه در بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: ضمیمه ای باید به این بیانیه صورت بگیرد؛ رهبر معظم انقلاب به خاطر محذورِ تعریف از خود خیلی این نقش محوری را برجسته نکردند و آن نقش بی بدیل ولایت فقیه در به سامان رساندنِ گام قبلی و هم تحقق گام های بعدی است.

ولایت فقیه مؤثرترین عامل موفقیت در گام گذشته و حال و آینده انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به نقش ولایت فقیه در موفقیت های انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: این نقش محوری، مؤثرترین عامل در گام های گذشته، حال و آینده است؛ بر این باوریم که درصد بالای این موفقیت ها به برکت مهم ترین نعمت انقلاب یعنی نقش بی بدیل ولایت فقیه است.

وی گفت: چنانچه ملت های دیگر بارها گفته اند که موفقیت نظام و انقلاب شما به برکت وجود ولایت فقیه است و حتی درصد بالایی از همراهی مردم نیز به خاطر بصیرت و هدایت گری است که رهبر معظم انقلاب به جامعه تزریق می کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: باید نقش ولایت فقیه ضمیمه این بیانیه شود و این مسأله اهمیت دارد که حتماً این نقش در بیانیه گام دوم انقلاب برجسته شود./822/ت302/ق

مهدی فلاحی
ارسال نظرات