۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۴۱۷۴۲
حجت الاسلام والمسلمین واعظی:

ژرف اندیشی از ویژگی های بارز مرحوم خسروشاهی بود

ژرف اندیشی از ویژگی های بارز مرحوم خسروشاهی بود
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری رسا، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم ربانی،  فقیه وارسته و دانشمند و انسان کوشا و پرتلاش، جناب استاد حجت الاسلام والمسلمین سید هادی خسروشاهی، پس از روزگاری فعالیت پرتلاش و پرشمار در عرصه تحقیق،  ترجمه و تصحیح آثار ارزشمند و ارجمند، همگان را متألم و متأثر ساخت.

ژرف اندیشی، دقت و وسواس بسیار در نگارش و پژوهش، ظرافت و فخامت قلم و شیوایی بیان از جمله ویژگی های این بزرگ مرد فرهنگ ساز و فرهنگ بان جهان اسلام و سرزمین ایران بود. 

پژوهش ها و ترجمه های کم نظیر ایشان همچون «امام علی(ع) صدای عدالت انسانی» و «مجموعه آثار ده جلدی و سترگ علامه طباطبایی (ره)» هیچگاه اجازه نخواهند داد نام این استاد بزرگ از آسمان همیشه درخشان اسلام و ایران پاک شود. 

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم این ضایعه عظیم را به خانواده گرامی ایشان، جامعه علمی و یاران و دوستان و شاگردان معظم له تسلیت عرض می نماید و از خداوند منان برای ایشان علو درجات مسئلت و آرزو می نماید. 

احمد واعظی
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

لازم به ذکر است، آثار ارزشمند بسیاری از حجت الاسلام والمسلمین استاد سید هادی خسروشاهی توسط موسسه بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی به چاپ رسیده است که از جمله آن ها می توان «امام علی(ع) صدای عدالت انسانی» و «مجموعه آثار ده جلدی و سترگ علامه طباطبایی (ره)»، «پیشوای شهیدان» و ... اشاره کرد./822/ج

مهدی فلاحی
ارسال نظرات