۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۶۴۱۷۵۶
فرمانده سپاه استان گلستان:

توان سپاه برای مقابله با کرونا وارد میدان شد

توان سپاه برای مقابله با کرونا وارد میدان شد
سردار معروفی با اشاره به آمادگی سپاه استان برای کمک به مقابله با بیماری کرونا در استان، گفت: ظرفیت درمانگاه‌های سپاه و بسیج جامعه پزشکی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار حسین معروفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه همیشه خود را خادم و نوکر مردم می‌داند و در همه حوادث نیز خود را سپر بلای مردم می‌کند.

وی با بیان اینکه رسالت پاسداری ما ایجاب می‌کند که در سختی‌ها به صورت ویژه در کنار مردم باشیم، گفت: در موضوع اخیر و مقابله با بیماری کرونا نیز سپاه استان آمادگی دارد به مردم شریف استان خدمت کند.

فرمانده سپاه نینوای استان تأکید کرد: رسالت سپاه به عنوان خادم مردم بر این است که هرجا نیاز بود به کمک مردم بشتابد و نگرانی را از دل این ملت شریف بزداید.

وی ادامه داد: تجربه بسیج در انجام طرح ملی واکسیناسیون فلج اطفال و ریشه کن کردن آن و کمک به ارتقای سطح سلامت جامعه متعلق به مردم شریف و نجیب است.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: سپاه نینوا استان گلستان با افتخار برای سلامتی مردم، آمادگی کامل و همه جانبه برای کمک به دستگاه‌های دولتی به خصوص مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای مقابله و کنترل ویروس کرونا دارد.

وی افزود: درمانگاه‌های سپاه نینوا تا بازگشت به شرایط عادی در خدمت مردم استان گلستان خواهند بود. سازمان بسیج جامعه پزشکی نیز برای خدمت‌رسانی به مردم استان آمادگی کامل دارد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
آماری که از سوی سازمان‌های بین‌المللی منتشر شده، نشان می‌دهد که ایران جزء کشورهای اول منطقه و جهان در مقابله با انواع بیماری‌ها از جمله بیماری‌های واگیردار است .
در پاییز گذشته مرگبارترین آنفلوانزا در جهان اتفاق افتاد و کشوری مانند آمریکا را با تلفات ۱۶۰ هزار نفری گرفتار کرد
0
0