۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۴۱۸۲۸

۴۴ درصد ودیعه‌گذاران حج تمتع استان آذربایجان‌غربی ثبت نام قطعی کردند

۴۴ درصد ودیعه‌گذاران حج تمتع استان آذربایجان‌غربی ثبت نام قطعی کردند
مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی گفت: ثبت نام حج تمتع همزمان با سراسر کشور از دیروز در آذربایجان‌غربی آغاز شده و تاکنون ۴۴ درصد ودیعه‌گذاران استان ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا ندیری اظهار کرد: از ساعت 10 دیروز ثبت نام ودیعه‌گذاران حج تمتع سال 99، همزمان با سراسر کشور در استان نیز آغاز شده و اولویت ثبت نام با ودیعه‌گذاران 31 فروردین 86 به قبل است.

وی تصریح کرد: ثبت نام نیز تا 21 اسفند امسال ادامه خواهد داشت و در قسط نخست نیز ودیعه‌گذاران 25 میلیون تومان پرداخت می‌کنند و سایر هزینه‌های این سفر معنوی، اردیبهشت سال آینده اخذ می‌شود.

مدیرکل حج و زیارت آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه سهمیه آذربایجان‌غربی برای اعزام حجاج به حج تمتع دو هزار و 500 نفر است گفت: حجاج با 17 کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری‌های تنفسی، ودیعه‌گذاران نیازی به ثبت نام حضوری در دفاتر زیارتی نداشته و می‌توانند از طریق سامانه رزرو نسبت به ثبت نام خود اقدام و مدیر کاروان و دفتر زیارتی خود را انتخاب کنند و تا سه روز بعد نیز اقدام به ارائه مدارک خود کنند.

ندیری با اشاره به اینکه در روز نخست ثبت نام، یک هزار و 80 نفر ثبت نام کرده‌اند اظهار کرد: بنابراین 44 درصد ودیعه‌گذاران استان تاکنون ثبت نام کرده و توصیه می‌شود که سایر ودیعه‌گذاران نیز در فرصت باقی مانده، هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات