۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۶۴۱۸۸۷

تأکید امام‌جمعه کرج بر هماهنگی همه دستگاه‌های استان برای مقابله با «کرونا»

تأکید امام‌جمعه کرج بر هماهنگی همه دستگاه‌های استان برای مقابله با «کرونا»
آیت‌الله حسینی همدانی در تماس‌های تلفنی جداگانه مسؤولان استان البرز در جریان آخرین وضعیت استان‌ در مواجهه و مقابله با انتشار ویروس کرونا قرار گرفت.

به گزارش  خبرگزاری رسا، آیت‌الله حسینی همدانی در تماس‌های تلفنی جداگانه با رییس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (علیه‌السلام) و شهردار کرج در جریان آخرین وضعیت استان‌ در مواجهه و مقابله با انتشار ویروس کرونا قرار گرفت.

آیت‌الله حسینی همدانی پس از دریافت گزارش اقدامات انجام‌شده در استان برای مهار و مقابله با ویروس کرونا،‌ گفت: صمیمانه از پزشکان، پرستاران و کادرهای درمانی و مجموعه دست‌اندرکاران پزشکی استان در مواجهه و مبارزه با ویروس کرونا قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به حجم بالای تردد در استان البرز و افزایش احتمال ابتلا به این بیماری، بر لزوم رعایت بهداشت فردی تأکید کرد و اظهار داشت: مردم حتی‌المقدور از شرکت در اجتماعات خودداری کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه طلاب حوزه‌های علمیه استان آماده خدمت‌رسانی و کمک معنوی به هم‌وطنان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند، بیان داشت: شبکه نورانی مساجد، بسیج و حلقات صالحین استان نیز آماده کمک به مراکز درمانی و توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم می‌باشند.

آیت‌الله حسینی همدانی در پایان اضافه کرد: ائمه جمعه استان البرز نیز آمادگی خدمت در هر مورد با صلاح‌دید دستگاه‌های مربوطه را دارند./998/د102/ب1

میثم صدیقیان
ارسال نظرات