۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۶۴۱۹۲۰
حجت الاسلام شکریان:

مجاهدت کادر درمانی کشور برای مقابله با ویروس کرونا ستودنی است

مجاهدت کادر درمانی کشور برای مقابله با ویروس کرونا ستودنی است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به توانمندی بالای پزشکی در کشورمان، مقابله با ویروس کرونا را نیازمند همکاری و همراهی همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور دانست.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تجلیل از خدمات و مجاهدت‌های پرستاران و پزشکان مراکز درمانی، گفت: به طور حتم خدمات ماندگار این اقشار اثرگذار جامعه نزد خداوند متعال از اجر بالایی برخوردار خواهد بود.
 
وی با بیان این که پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در تجلیل از خدمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مراکز بیمارستانی سراسر کشور نشان دهنده اهمیت و جایگاه مجاهدت و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان است، افزود: ملت بزرگ ایران قدردان زحمات این مدافعان سلامت کشورمان هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر این قشر مهم و اثرگذار جامعه در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در کشور قرار دارند، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید از این مجاهدت‌های شبانه روزی مدافعان سلامت قدردانی کنند.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که پرستاران و پزشکان در حفظ سلامتی و آرامش مردم و جامعه نقش بسیار مهم و محوری بر عهده دارند، بیان داشت: امروز که کشور در برابر یک ویروس شایع در حال مقابله است، پرستاران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌های سراسر کشور در خط مقدم این نبرد قرار دارند.
 
حجت الاسلام شکریان با تأکید براین که رعایت نکات بهداشتی از آحاد مردم به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه در کنترل این بیماری بسیار اثرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: به طور حتم با وحدت و همبستگی در بخش‌های مختلف کشور می‌توانیم از این بحران به وجود آمده عبور کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم از طریق انتشار مطالب مناسب آموزشی علمی و مستدل تأکید کرد و گفت: باید به شدت از بیان مطالبی که موجب ایجاد دلهره و اضطراب در مردم می‌شود پرهیز شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که متأسفانه دشمنان ملت ایران در این روز‌های اخیر همه توان رسانه‌ای خود را برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه به کار گرفتند، بیان داشت: در چنین شرایطی مردم به هیچ عنوان نباید به شایعات و جو رسانه‌ای مسمومی که بیگانگان ایجاد کردند توجه کنند.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که مقابله با ویروس کرونا نیازمند همکاری و همراهی همه نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه دانش و توانمندی کشورمان در حوزه پزشکی و درمانی تا حدی است که با وحدت و همبستگی می‌توانیم در مقابله با این بیماری پیروز شویم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات