۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۴۱۹۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

برنامه ریزی اساسی لازمه رفع مشکلات زیرساختی مناطق سیل زده است

برنامه ریزی اساسی لازمه رفع مشکلات زیرساختی مناطق سیل زده است
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تلاش برای رفع مشکلات مردم سیل زده، گفت: برنامه ریزی اساسی لازمه رفع مشکلات زیرساختی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، صبح امروز با حضور در مناطق محروم و سیل زده شهرستان نورآباد، گفت: سیل اخیر خسارات فراوانی برای مناطق محروم این شهرستان در پی داشته است.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش ستاد مدیریت بحران شهرستان نورآباد برای رفع مشکلات مردم سیل زده نورآباد افزود: با توجه به محدود بودن امکانات این ستاد باید از دیگر استان های معین کمک گرفت.

نماینده ولی فقیه در لرستان به ضرورت رفع مشکلات زیرساختی در مناطق سیل زده تأکید کرد و گفت: مسؤولان باید در این زمینه اقدامات ویژه ای انجام دهند.

وی با تأکید بر تلاش ستاد بحران برای کاهش مشکلات مردم سیل زده بیان کرد: مدیریت بحران استان در این موقعیت حساس باید درمنطقه حضور یابد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با قدردانی از بردباری مردم در مواقع بحرانی خاطرنشان کرد: درحال نامه نگاری و مکاتبات با مسؤولان هستیم تا زمینه کمک رسانی و حل مشکلات زیرساختی مردم سیل زده منطقه فراهم شود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کار توزیع اقلام غذایی در این شهرستان آغاز شد.

امام جمعه خرم آباد یادآور شد: 30 هزار بسته غذایی یک ماهه بین مردم در مناطق سیل زده نورآباد در حال توزیع است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: برای رفع مشکلات زیرساختی در مناطق سیل زده ستاد بحران باید به صورت اساسی برنامه ریزی کند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات