۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۴۲۱۰۲

ویژه‌برنامه مهد کودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا در ایام تعطیلات

ویژه‌برنامه مهد کودک شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا در ایام تعطیلات
مهد کودک شکوفه‌های بهار در ایام تعطیلات، آموزش مجازی فعالیت‌های تدوین شده و کتب آموزشی کودکان مهد را به صورت برنامه روزانه از طریق کانال‌های سروش و ایتا ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ازناوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: از آنجا که مهد کودک شکوفه‌های بهار زیر نظر جامعه الزهرا علیهاالسلام به دلیل تدابیر بهداشتی استان و ابلاغ مدیر محترم جامعه الزهرا علیهاالسلام تا پایان اسفند تعطیل است، آموزش مجازی فعالیت‌های تدوین شده و کتب آموزشی گروه آمادگی مهد کودک به صورت برنامه‌های روزانه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار افزود: در این آموزش مجازی، راهکارهای مناسب آموزشی والد و کودک، آموزه‌های دینی، فعالیت‌های سرگرم‌کننده، قصه، شعر، کاردستی، بازی و دیگر موارد آموزنده و هدفمند ویژه کودکان مهد کودک ارائه می‌شود.

ازناوی یادآور شد: آموزش مجازی فعالیت‌های مهد کودک شکوفه‌های بهار از طریق کانال‌های این مهدکودک در پیام‌رسان سروش به نشانی http://sapp.ir/jz.mahd۲۰۴۰ و همچنین پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/mahd_۲۰۴۰ اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: والدین کودکان گروه سنی ۵ و ۶ سال به صورت مجازی و از طریق این کانال‌ها، آموزش‌ها را دریافت می‌کنند و در خانه به کودکان خود آموزش می‌دهند، والدین نیز می‌توانند تصاویر فعالیت‌های کودکان خود را به مدیریت کانال به شماره تلفن ۰۹۳۷۱۴۰۴۸۱۰ ارسال کنند که این تصاویر نیز در کانال‌ها منتشر می‌شوند.

مدیر مهد کودک شکوفه‌های بهار اضافه کرد: مهد کودک شکوفه‌های بهار برای دیگر گروه‌های سنی نیز محتواهایی در حوزه قصه، بازی، سرگرمی و غیره آماده کرده که در کانال‌ها ارائه می‌شود که البته والدین این محتواها و راهکارها را دریافت می‌کنند تا کودکان در خانه سرگرم شوند.

ازناوی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، تداوم روند آموزشی، دور نمودن کودکان از استرس و اضطراب، ایجاد شور و نشاط و تقویت ذهن خلاق کودکان، استفاده بهینه از زمان پیش آمده و کنار هم بودن مادر و کودک، داشتن برنامه مناسب جهت سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت کودکان است./1330/ج

ارسال نظرات